شماره جدید مجله داخلی شرکت بیمه دی با عنوان «فیروزه دی» به همت مدیریت روابط عمومی منتشر شد.
به گزارش بورس نیوز در این شماره مهندس محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی، فصل نوی بیمه دی با عنوان منحنی دوم را با جزئیات شرح میدهد.
همچنین مهدی خیرخواهان، مدیر امورمشتریان نگاهی به طرح رضایت سنجی در بیمه دی دارد. در میز سخن این شماره نیز با تیم درمان درباره درمان انفرادی از ابتدا تا شخص واحد به گفتگو پرداخته ایم و در کنار آن میزگردی درخصوص پوست اندازی رشته بیمه زندگی داشته ایم.
بیمههای ثالث نیز موضوع بحث دیگری است که در این شماره به آن پرداخته ایم. در ادامه نیز مدیریت استان گیلان را از نظر گذرانده ایم.
- بیشتر بخوانید:
افزایش هزینه های خسارت درمانی "ودی"
اخبار مرتبط
شرکت بیمه دی اعلام کرد؛
افزایش هزینه های خسارت درمانی "ودی"
رشته بیمه «درمان» عمدهترین پرداختی "ودی"؛
خسارت پرداختی "ودی" ۳ درصد کاهش پیدا کرد
درآمد "ودی" نسبت به سال گذشته ۳۱۳ درصد افزایش یافت؛
رشته بیمه «درمان» درامدزاترین حق بیمه "ودی"
شرکت بیمه دی اعلام کرد؛
افزایش هزینه های خسارت درمانی "ودی"
رشته بیمه «درمان» عمدهترین پرداختی "ودی"؛
خسارت پرداختی "ودی" ۳ درصد کاهش پیدا کرد
درآمد "ودی" نسبت به سال گذشته ۳۱۳ درصد افزایش یافت؛
رشته بیمه «درمان» درامدزاترین حق بیمه "ودی"
ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه