به گزارش بورس نیوز، شرکت بیمه دی در راستای کیفیت بخشی به خدمات خود پس از تدوین و ارسال اظهارنامه تعالی سازمانی مورد ارزیابی داوران این رویداد قرار گرفت و در نهایت در میان شرکتهای حاضر در این رویداد در سطح تقدیرنامه موفق به کسب تقدیرنامه چهار ستاره تعالی سازمانی از نوزدهمین همایش ملی تعالی سازمانی شد.
- بیشتر بخوانید: خسارت پرداختی "ودی" ۳ درصد کاهش پیدا کرد
بیمه دی پس از ماهها تلاش و با انسجام سازمانی توانست مؤلفههای یک سازمان متعالی را در شرکت پیاده سازی کند و با اعتقاد راسخ به این موارد در مسیر تعالی گام برداشته و موفق به کسب نشان چهار ستاره شود.
گفتنی است، مدل تعالی سازمانی از سال ۱۳۹۵ با رویکرد کیفیت بخشی به خدمات در شرکت بیمه دی پیاده سازی شده است و در حال حاضر بعنوان یک الگوی مدیریتی و زبان مشترک بین واحدهای سازمانی بکارگرفته میشود.
این شرکت پیش از این در سالهای گذشته نیز توانسته است جایزههای دو و سه ستاره این رویداد را اخذ نماید و هم اکنون با یک پله صعود جایگاه بالاتری را از آن خود نموده است.
روابط عمومی شرکت بیمه دی این موفقیت را به خانواده بزرگ خانه فیروزهای دی تبریک میگوید.