بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
افزایش ۵۵ درصدی سود سرمایه گذاری بانک دی:

رشد سود سپرده "دی" در آغاز سال مالی

رشد سود سپرده
درآمدی که بانک دی در فعالیت فروردین‌ماه ۱۴۰۱ از تسهیلات اعطایی خود اعلام کرد، برابر با مبلغ ۸۸۷ میلیارد ریال بود و مجموع درآمد‌های محقق‌شده طی دوره یک‌ماهه نیز ۱،۱۵۲ میلیارد ریال شناسایی شد.
کد خبر : ۲۵۷۹۴۰

رشد سود سپرده

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، درآمدی که بانک دی در فعالیت فروردین‌ماه ۱۴۰۱ از تسهیلات اعطایی خود اعلام کرد، برابر با مبلغ ۸۸۷ میلیارد ریال بود و مجموع درآمد‌های محقق‌شده طی دوره یک‌ماهه نیز ۱،۱۵۲ میلیارد ریال شناسایی شد.

رشد سود سپرده

میزان تسهیلات وصولی "دی" طی دوره ماهانه بالغ‌بر ۳۰،۰۲۸ میلیارد ریال شناسایی شد و ضمن اینکه سرمایه ثبت‌شده آن ۱۳۵ هزار میلیارد ریال اعلام شده است. همچنین بانک دی توانست در فروردین ۱۴۰۱ تراز مثبت ۸۱ درصدی را در کارنامه فعالیت‌های خود به ثبت برساند.


بیشتر بخوانید: "دی" زمستان را با رشد «درآمد تسهیلات اعطایی» بهار کرد


درآمد تجمیعی تسهیلات اعطایی "دی" افزایش یافت

طبق گزارش صورت گرفته، تسهیلات وصولی این بانک افزایش ۱۲۵ درصدی را نسبت به دوره مشابه سال گذشته به همراه داشته است. همچنین بیشترین درآمدی که "دی" طی دوره ماهانه به دست آورده، متعلق به بخش «مرابحه» با حدود ۴۲۷ میلیارد ریال بود که پس‌ازآن نیز بخش «مشارکت مدنی» با ۲۱۸ میلیارد ریال درآمدزاترین بخش تسهیلات اعطایی نام گرفت.

میزان پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "دی"

بر اساس این گزارش، میزان پرداختی جهت سود‌های سپرده سرمایه‌گذاری در فروردین‌ماه در مقایسه با دوره سال گذشته شاهد رشد ۵۵ درصدی بوده که در این راستا با توجه به گزارش‌های ارائه‌شده، این روند افزایشی می‌تواند خبر مثبتی برای سهامداران و جلب اعتماد آن‌ها بوجود بیاورد.

رشد سود سپرده

طبق گزارش منتشرشده در سامانه کدال، بیشترین پرداختی سود سپرده سرمایه‌گذاری در اختیار بخش «سپرده بلندمدت دوساله» با ۵،۰۷۲ میلیارد ریال بود که پس‌ازآن نیز «سپرده‌های کوتاه‌مدت» با ۴۵۵ میلیارد ریال قرار گرفت. البته سپرده‌های دریافتی این بانک طی دوره ماهانه ۳۹۶،۸۹۵ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۲،۲۳۳ میلیارد ریال مجموع درآمد محقق‌شده
درآمد تسهیلات اعطایی بانک دی ۴ درصد افزایش ماهانه داشت؛

۲،۲۳۳ میلیارد ریال مجموع درآمد محقق‌شده "دی"

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.