بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد در امر صادرات موفق ظاهر شد؛

مسیر صادرات زیر آج لاستیک "پیزد"

مسیر صادرات زیر آج لاستیک
"پیزد" از ابتدای سال مالی (منتهی به اسفند ماه ۱۴۰۱) تا پایان آبان ماه، میزان درآمد تجمیعی که از فروش محصولات در بازار داخل و خارج و ارائه خدمات به دست آورد را برابر با یک هزار و ۶۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد که نسبت به سال گذشته ۳۴ درصد رشد داشت.
کد خبر : ۲۶۴۹۶۵

 

بورس نیوز:


شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که در آبان ماه به اطلاع سهامداران خود رساند، در این دوره به درآمد عملیاتی ۲۰۲ میلیارد تومان رسید که حاصل از فروش محصولات در بازار داخل و خارج بود و همچنین درآمد‌های تجمیعی این شرکت تایر ساز در ۸ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون یک هزار و ۶۱۰ میلیارد تومان شناسایی شد.

شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد در آبان ماه میزان درآمدی که از خود بر جای گذاشت ۲۰۲ میلیارد تومان بود که در مقایسه با میانگین درآمدی که در ۷ ماه گذشته به دست آورده بود نزدیک به یک درصد رشد داشت و همچنین در مقایسه با آبان ماه سال گذشته ۳۵ درصد رشد درآمد داشته است.
"پیزد" از ابتدای سال مالی (منتهی به اسفند ماه ۱۴۰۱) تا پایان آبان ماه، میزان درآمد تجمیعی که از فروش محصولات در بازار داخل و خارج و ارائه خدمات به دست آورد را برابر با هزار و ۶۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد که نسبت به سال گذشته ۳۴ درصد رشد داشت.

 

مجتمع صنایع لاستیک یزد در آبان ماه ۳ گروه از محصولات «انواع تیوپ، انواع تایر بایاس و انواع تایر رادیال سیمی» را به فروش رساند، درآمدزاترین محصول آن در آبان ماه سال جاری مربوط به «انواع تایر رادیال سیمی» با ۱۵۹ میلیارد تومان بود، نرخ فروش محصول «انواع تایر رادیال سیمی» در بازار داخل کشور ۷۸ میلیون تومان در ازای هر تن به ثبت رسید.

شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد در پایان آبان سال جاری ۲ هزار و ۵۹۰ تن از محصولات خود را در بازار داخل و خارج از کشور به فروش رساند که حجم عمده‌ای از این مقدار فروش متعلق به فروش محصول «انواع تایر رادیال سیمی» بود، مجتمع صنایع لاستیک یزد در ۸ ماه سپری‌شده از سال مالی موفق به فروش ۲۲ هزار و ۳۹۶ تن از محصولات خود شد.

        


مقدار فروش صادراتی ماهانه "پیزد" در مقایسه با ماه گذشته ۱۰ درصد و به طبع میزان درآمد صادراتی آن نیز رشد داشته است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با اعلام شرکت تولیدی ایران تایر؛

حسابرس بر گزارش توجیهی سرمایه "پتایر" نظر داد

تداوم رشد تولید و فروش تایرسازان در قرن جدید
سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان تایر در گفتگو با بورس نیوز تاکید کرد:

تداوم رشد تولید و فروش تایرسازان در قرن جدید

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.