بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
سخنگوی وزارت صمت گفت: عرضه نشدن دنا در بورس کالا پایان مهلت قانونی در قیمت‌گذاری و طرح برخی ابهامات در روز‌های اخیر بود که در مجموع وزارتخانه مشکلی برای عرضه دوباره خودروی دنا در بورس کالا ندارد.
کد خبر : ۲۶۶۲۸۱
نویسنده :
مینا علیزاده

پایان مهلت قانونی در قیمت‌گذاری؛ دلیل عرضه نشدن دنا در بورس

بورس نیوز: امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت درخصوص عرضه خودرو در بورس کالا اظهار کرد: همانطور که وزارت صمت در عمل نیز ثابت کرد، ب‏ورس کالا در مقطع فعلی بستری مناسب برای عرضه خودرو است که می‌تواند باعث حذف رانت‌های سنگین در منافع تولیدکننده و مصرف‌کننده شود.
 
وی ادامه داد: در خصوص عرضه دنا با توجه به درخواست ابطال عرضه آن از سوی ایران خودرو، اگر باز هم شرکت ایران خودرو و بورس کالا مشکلی نداشته باشند وزارت صمت نیز مشکلی با ارائه و عرضه این خودرو در بورس کالا ندارد.
 
قالیباف گفت: عرضه نشدن دنا در بورس کالا پایان مهلت قانونی در قیمت‌گذاری و طرح برخی ابهامات در روز‌های اخیر بود که در مجموع وزارتخانه مشکلی برای عرضه دوباره خودروی دنا در بورس کالا ندارد.
 
به گفته وی موضع وزارت صنعت و اقتصاد درباره ادامه عرضه خودرو در بورس کالا کاملاً یکسان است که در مجموع باید در جلسه شورای رقابت به جمع بندی مشترک برای قیمت‌گذاری خودرو برسد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.