بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
رشد بیش از ۱۸ درصدی معاملات در بازار فیزیکی بورس کالا
در هفته پایانی فروردین ۱۴۰۲ بیش از ۳ میلیون و ۱۵۴ هزار و ۹۳ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۳۰.۱ هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالا دادوستد شد.
کد خبر : ۲۶۹۲۱۴
نویسنده :
مینا علیزاده

رشد بیش از 18درصدی معاملات در بازار فیزیکی بورس کالا

به گزارش بورس نیوز، در هفته پایانی فروردین ۱۴۰۲ بیش از ۳ میلیون و ۱۵۴ هزار و ۹۳ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۳۰.۱ هزار میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالا دادوستد شد که درمقایسه با دو هفته قبل رشد ۱۸.۴ درصدی در حجم و ۲۰ درصدی در ارزش داشت. صدرنشینان هفته پایانی فروردین، سیمان با معامله یک میلیون و ۳۲۷ هزار تن سیمان، سنگ آهن با معامله ۶۰۸ هزار تن و فولاد با دادوستد ۴۲۳ هزار تن بودند.

به گزارش کالاخبر، در هفته گذشته تالار محصول‌های صنعتی و معدنی بورس کالا شاهد معامله ۲ میلیون و ۵۵۵ هزار و ۸۸۶ تن انواع کالا و محصول به ارزش نزدیک ۱۸ هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان بود.

در این تالار یک میلیون و ۳۲۷ هزار و ۵۰۵ تن سیمان، ۶۰۸ هزار تن سنگ آهن، ۴۲۳ هزار و ۸۷۱ تن فولاد، ۱۷۵ هزار تن آهن اسفنجی، ۶۰ هزار و ۶۰۰ تن روی، ۱۳ هزار و ۳۳۵ تن مس، ۱۰ هزار و ۴۲۵ تن آلومینیوم، ۵۰۰ تن چدن و ۲۰۰ تن کنسانتره مولیبدن معامله شد.

در هفته معاملاتی منتهی به ۳۱ فروردین همچنین در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، ۵۲۷ هزار و ۵۳۰ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۱۰ هزار و ۳۶۴ میلیارد تومان به فروش رسید.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی ۱۶۰ هزار و ۸۳۱ تن قیر، ۱۳۷ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۰۲ هزار و ۳۴۹ تن مواد پلیمری، ۵۸ هزار تن لوب کات، ۳۹ هزار و ۱۴۴ تن مواد شیمیایی، ۲۳ هزار و ۳۲۰ تن گوگرد، ۵ هزار و ۵۸ تن روغن پایه، ۲ هزار و ۸ تن فرآورده‌های نفتی، ۲۹۰ تن گاز‌ها و خوراک‌ها و ۲۰۰ تن عایق رطوبتی معامله شد.

بازار فرعی نیز شاهد معامله ۷۰ هزار و ۶۷۷ تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از هزار و ۴۰۹ میلیارد تومان بود

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کاهش ۹.۷ درصدی رشد نقدینگی
از بهمن ۱۴۰۰ به مدت یک سال رقم خورد؛

کاهش ۹.۷ درصدی رشد نقدینگی

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.