بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
بخوانید از شرکت تأمین سرمایه امین؛

تداوم روند صعودی "امین"

تداوم روند صعودی
شرکت تأمین سرمایه امین در فروردین ماه ۷۴ میلیارد تومان درآمد کسب کرد.
کد خبر : ۲۶۹۵۴۳

تداوم روند صعودی

بورس‌نیوز:

شرکت تأمین سرمایه امین در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین ماه سال جاری نشان داد که به روند صعودی خود تداوم بخشیده است. این شرکت تأمین سرمایه از ارائه خدمات محقق شده خود به درآمد ۷۴ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.

"امین" از ابتدای سال مالی تا پایان فروردین‌ماه سال جاری (سال مالی منتهی به شهریورماه ۱۴۰۲) توانست از ارائه خدمات خود به درآمد تجمیعی ۴۴۸ میلیاردتومانی برسد.

تداوم روند صعودی

شرکت تأمین سرمایه امین در پایان فروردین‌ماه میزان درآمد ماهانه‌ای که از ارائه خدمات خود کسب کرد، متعلق به درآمد بازارگردانی بود.

درآمد ماهانه‌ای که تأمین سرمایه امین در فروردین‌ماه سال جاری از ارائه خدمات خود به دست آورد، در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۳۰ درصدی همراه بود و از طرفی درآمد‌های تجمیعی این شرکت تأمین سرمایه، از ابتدای سال مالی تاکنون افت اندکی را نسبت به سال مالی گذشته تجربه کرده است.

تداوم روند صعودی

با درآمدی که شرکت تأمین سرمایه امین در فروردین‌ماه کسب کرد به میانگین درآمد ۶۴ میلیاردتومانی رسید و درآمد فروردین‌ماه " امین " نسبت به میانگین درآمد ماهانه خود در ۶ ماه گذشته از آغاز سال مالی، ۱۹ درصد بیشتر بوده است، این شرکت تأمین سرمایه‌ای در این دوره ماهانه ۷۴ میلیارد تومان از ارائه خدمات درآمد کسب کرد که نسبت به دوره مشابه سال مالی گذشته حدود ۱۳ میلیارد تومان افزایش را در پی داشت.

تمامی درآمد‌های کسب شده شرکت تأمین سرمایه امین در فروردین از بخش بازارگردانی بود که موفق به درآمدزایی ۷۴ میلیاردتومانی شد

درآمد محقق شده از سود سرمایه‌گذاری‌های " امین " در این دوره یک‌ماهه، برابر با ۵۴ میلیارد تومان بود که نسبت به ما گذشته ۴ میلیارد تومان رشد داشته است.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
خارج شدن
شرکت تأمین سرمایه امین محقق کرد؛

خارج شدن "امین" از روند خنثی

خارج شدن
شرکت تأمین سرمایه امین محقق کرد؛

خارج شدن "امین" از روند خنثی

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.