مدیر عامل پترول:
هلدینگ های پتروشیمی باید به ازای هر محصول، کارگروه مشترک بازرگانی ایجاد کنند
مدیر عامل پترول گفت: هلدینگهای پتروشیمی باید به ازای هر محصول، کارگروه مشترک بازرگانی ایجاد کنند تا قدرت چانهزنی در برابر تاجران کشورهای خارجی، بیشتر و حداکثر ارزآوری حاصل شود.
به گزارش بورس نیوز، رشید قانعی، مدیر عامل پترول اظهار کرد: هلدینگهای پتروشیمی باید به ازای هر محصول، کارگروه مشترک بازرگانی ایجاد کنند تا قدرت چانهزنی در برابر تاجران کشورهای خارجی، بیشتر و حداکثر ارزآوری حاصل شود.
وی افزود: کارگروه صنعت اوره ایران، یک مثال موفق از این همافزاییهاست.
مدیرعامل پترول گفت: همزمان با تحریمهای ظالمانه دشمنان، به خاطر کمشدن بازارهای هدف و باخبربودن تاجران کشورهای خارجی از این محدودیتها، گاهی شرکتهای پتروشیمی مجبور به فروش محصولاتشان کمتر از قیمتهای منطقهای میشوند و البته بعضا رقابتهای مخرب پتروشیمیها، این مسئله را بغرنجتر میکند.
اخبار مرتبط
در مجمع بیان شد؛
سودسازی ۵۵ درصدی "پترول" (بخش دوم) مدیرعامل "پترول" گفت:
رشد بیش از ۵۴ درصدی سود خالص "پترول" براساس تصمیمات مجمع؛
افزایش سرمایه "پترول" به ثبت رسید/ ثبت افزایش سرمایه از محل اندوخته در "فارس" رقم خورد؛
جلوگیری از خام فروشی با توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی در مجمع بیان شد؛
سودسازی ۵۵ درصدی "پترول" (بخش دوم) مدیرعامل "پترول" گفت:
رشد بیش از ۵۴ درصدی سود خالص "پترول" براساس تصمیمات مجمع؛
افزایش سرمایه "پترول" به ثبت رسید/ ثبت افزایش سرمایه از محل اندوخته در "فارس" رقم خورد؛
جلوگیری از خام فروشی با توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه