بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
هلدینگ‌ های پتروشیمی باید به ازای هر محصول، کارگروه مشترک بازرگانی ایجاد کنند
مدیر عامل پترول گفت: هلدینگ‌های پتروشیمی باید به ازای هر محصول، کارگروه مشترک بازرگانی ایجاد کنند تا قدرت چانه‌زنی در برابر تاجران کشورهای خارجی، بیشتر و حداکثر ارزآوری حاصل شود.
کد خبر : ۲۶۹۸۳۶
نویسنده :
مینا علیزاده

هلدینگ‌ های پتروشیمی باید به ازای هر محصول، کارگروه مشترک بازرگانی ایجاد کنند

به گزارش بورس نیوز، رشید قانعی، مدیر عامل پترول اظهار کرد: هلدینگ‌های پتروشیمی باید به ازای هر محصول، کارگروه مشترک بازرگانی ایجاد کنند تا قدرت چانه‌زنی در برابر تاجران کشورهای خارجی، بیشتر و حداکثر ارزآوری حاصل شود.

وی افزود: کارگروه صنعت اوره ایران، یک مثال موفق از این هم‌افزایی‌هاست.

مدیرعامل پترول گفت: همزمان با تحریم‌های ظالمانه دشمنان، به خاطر کم‌شدن بازارهای هدف و باخبربودن تاجران کشورهای خارجی از این محدودیت‌ها، گاهی شرکت‌های پتروشیمی مجبور به فروش محصولات‌‌شان کمتر از قیمت‌های منطقه‌ای می‌شوند و البته بعضا رقابت‌های مخرب پتروشیمی‌ها، این مسئله را بغرنج‌تر می‌کند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر