بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
چه خبر از مجمع
مجمع‌عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی شهید تندگویان با حضور نزدیک به ۸۷.۳۴ درصد از سهام‌داران امروز برگزار شد.
کد خبر : ۲۷۰۷۲۴

چه خبر از مجمع

بورس‌نیوز: 

مجمع‌عمومی فوق‌العاده شرکت پتروشیمی شهید تندگویان با حضور نزدیک به ۸۷.۳۴ درصد از سهام‌داران در مرکز همایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

در گزارش عملکرد "شگویا" رضا قاسمی شهری، مدیرعامل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان تشریح کرد: در زمینه رفع مشکلات تولید، جلسات متعددی با حضور کارشناسان جهت بهبود شرایط و بررسی راهکار‌های جدید برگزار شده است. شرکت، بومی‌سازی کاتالیست پالادیوم را در ماه‌های گذشته ایجاد کرد. همچنین به کمک شرکت‌های دانش‌بنیان، استخراج در داخل کشور برای اولین‌بار صورت گرفت و انبار اتوماتیک شرکت راه‌اندازی شد.

چه خبر از مجمع

وی افزود: ثبت رکورد چشمگیر تولید سالیانه برای پنجمین سال پیاپی به میزان یک میلیون و چهارصد و ۱۶ هزار و ۳۲۸ تن در سال ۱۴۰۱ معادل با تحقق ۸۶ درصد برنامه مصوب تولید و ۷۷ درصد ظرفیت اسمی که نسبت به عملکرد سال گذشته ۱۰۵ هزار و ۴۹۳ تن افزایش داشته است.

قاسمی شهری گفت: برنامه‌های توسعه در سال ۱۴۰۲، راه‌اندازی واحد استیپل در تابستان، تولید پایدار و تکمیل ظرفیت‌های اسمی محصولات شرکت و بهینه‌سازی مصارف انرژی و رفع مشکلات زیست‌محیطی هستند.

در نهایت این مجمع با تصویب صورت‌های مالی و انتخاب روزنامه ایران به‌عنوان روزنامه کثیرالانتشار و تقسیم ۱۳۰۰ ریال سود به‌ازای هر سهم به‌عنوان سود تقسیمی، به پایان رسید.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.