بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲
مدیرعامل شرکت آسیاتک مطرح کرد:

"آسیاتک" در حال توسعه دادن لاین‌های تجاری

مدیرعامل شرکت آسیاتک گفت: آسیاتک در حال توسعه دادن لاین‌های تجاری است. سرویس‌های زیرساختی ارتباطی را فراهم می‌کند. این خدمات شامل سرویس‌های محتوایی و ایجاد دسترسی شبکه فیبرنوری است که پروژه‌های کلانی بوده و در سال جاری شرکت در این حوزه فعال است.
کد خبر : ۲۷۱۱۷۸

محمدعلی یوسفی زاده، مدیرعامل شرکت آسیاتک در گفتگو با بورس نیوز، درخصوص هدف از حضور این شرکت در نمایشگاه الکامپ اظهار کرد: آسیاتک در حال توسعه دادن لاین‌های تجاری است. سرویس‌های زیرساختی ارتباطی را فراهم می‌کند. این خدمات شامل سرویس‌های محتوایی و ایجاد دسترسی شبکه فیبرنوری است که پروژه‌های کلانی بوده و در سال جاری شرکت در این حوزه فعال است.

وی افزود: از طریق دو شرکت زیرمجموعه اپراتور معتمد مالیاتی و اپراتور خدمات ابری در نمایشگاه الکامپ ۲۶ حاضر شدیم تا بتوانیم توسعه خدمات خود را به عموم معرفی کنیم. 

یوسفی زاده درباره محصولات جدید شرکت آسیاتک بیان کرد: ما برای مشتریان خانگی سرویس‌های ADSL، سرویس ۴G، سرویس LTE و سرویس فیبرنوری در شهر‌هایی که پروژه فیبرنوری توسعه پیدا کرده، ارائه می‌دهیم.

مدیرعامل آسیاتک در این باره ادامه داد: برای شرکت‌ها نیز خدمات زیرساختی دیتاسنتر و خدمات ابری، همچنین ارائه خدمات موردنیاز آن‌ها درحوزه دیتاسنتر سرویس‌های ویژه‌ای را داریم که در این نمایشگاه ارائه خواهیم کرد.

وی درخصوص طرح‌های توسعه‌ای شرکت آسیاتک خاطرنشان کرد: دو توسعه کلان در شرکت‌های زیرمجموعه داریم. شرکت رایمون مدیا با پلتفرم "تماشاخونه" فعالیت خود را در سال ۱۴۰۲ آغاز کرده که فیلم و سریال اختصاصی را به صورت رایگان و با ثبت نام مشتریان بدون نیاز به خرید اشتراک در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. این بستر محتوایی، نیازی است که بر بستر شبکه استفاده می‌شود و با تجمیع این دو سرویس نیاز مردم را در استفاده از محتوا‌های متنوع، فیلم و سریال کامل می‌کنیم.

یوسفی زاده در پایان گفت: امیدوارم مردم بتوانند از سرویس‌های ما به نحو احسن استفاده کنند و نیازشان کامل شود. ما دسترسی‌های مختلفی را در شرکت داریم که در صورت نیاز و رفع اشکال می‌توانیم از طریق آن‌ها سرویس بهتری را به مشتریان خود ارائه دهیم.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
بدترین سهام که فقط بلده به سهامداران ضرر بزنه
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.