بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
مدیرعامل شرکت داده پردازی معتمد تیس:

دیگر به ممیزی های سازمان امور مالیاتی نیاز نیست

دیگر به ممیزی های سازمان امور مالیاتی نیاز نیست
مدیرعامل شرکت داده پردازی معتمد تیس گفت: شرکت داده پردازی معتمد تیس مجوز فعالیت خود را از سازمان امور مالیاتی دریافت کرده و شرکت‌های فعال در کشور را به سامانه مودیان متصل می‌کند.
کد خبر : ۲۷۱۱۷۹

یوسف پناهی، مدیرعامل شرکت داده پردازی معتمد تیس در گفتگو با بورس نیوز، اظهار کرد: شرکت داده پردازی معتمد تیس مجوز فعالیت خود را از سازمان امور مالیاتی دریافت کرده و شرکت‌های فعال در کشور را به سامانه مودیان متصل می‌کند.

وی با اشاره به ارائه خدمات به شرکت آسیاتک افزود: باتوجه به رسالت خود شرکت داده پردازی معتمد تیس بابت اتصال به سامانه مودیان و ارسال صورتحساب الکترونیک به این سامانه یکی از خدماتی که به شرکت آسیاتک و کلیه شرکت‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند ارائه می‌دهیم، ارسال صورت حساب‌های الکترونیک این شرکت‌ها به سازمان امورمالیاتی است. بر اساس این صورت حساب‌های الکترونیکی مالیات ها، سرویس‌های ارزش افزوده و مالیات ارزش بر افزوده این شرکت‌ها مطابق صورت حساب‌هایی که از طریق ما ارسال می‌شود، محاسبه شده و دیگر نیازی به ارسال صورتحساب و ممیزی‌هایی که در گذشته از طریق سازمان امور مالیاتی صورت می‌گرفت، نخواهد بود.

مدیرعامل شرکت داده پردازی معتمد تیس درخصوص هدف از حضور در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ بیان کرد: باتوجه به نوع خدماتی که به شرکت‌ها ارائه می‌دهیم، بازار خوبی برای ما وجود دارد. باتوجه به اینکه این نمایشگاه ۴ سال برگزار نشده بود و استقبال خوبی از این نمایشگاه شد، برای شرکت تیس فرصت مناسبی بود که با معرفی محصولات و خدمات خود بهترین سود را از این نمایشگاه کسب کند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶
چرت نگو ممیزی یعنی بررسی حسابها هر زر میزنید که مردم باید قبول کنند
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.