بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
تقدیر همراه اول از پایان‌نامه‌های برتر هجدهمین رویداد روز پروژه
مرکز تحقیق و توسعه همراه اول به عنوان حامی هجدهمین دوره روز پروژه، با اعطای جوایزی از پایان‌نامه‌های برتر تقدیر کرد.
کد خبر : ۲۷۱۵۸۹

به گزارش بورس نیوز، مراسم تقدیر از پایان نامه‌های برتر هجدهمین رویداد «روز پروژه» دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲، با حضور مدیران و کارشناسان مرکز تحقیق وتوسعه همراه اول در دانشکده شماره ۲ کامپیوتر دانشگاه تهران برگزار شد.

«روز پروژه» رویدادی سالانه و با رویکرد تشویق دانشجویان مقطع کارشناسی در راستای تهیه و تدوین بهتر و با کیفیت‌تر پایان نامه‌ها است که تیرماه سالجاری نیز هجدهمین دور آن با حمایت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول به صورت حضوری برگزار شد.

این دوره که میزبان ۹۰ پروژه ارسالی بود، پس از ارزیابی پایان نامه‌های شرکت کننده در نهایت ۶ پژوهش به عنوان پایان نامه برتر توسط نمایندگان مرکز تحقیق و توسعه همراه اول معرفی و از آن‌ها تقدیر شد.

نماینده مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در این مراسم ضمن تقدیر و تجلیل از پایان نامه‌های برتر این رویداد، در سخنانی درباره رویکرد این مرکز نسبت به دانشگاه ها، از زمینه‌های موجود برای همکاری در قالب‌هایی نظیر گرنت‌های دانشجویی و برنامه کارآموزی گفت.

همچنین گفته شد مرکز تحقیق و توسعه آمادگی دارد تا در تمامی زمینه‌های مشترک بین این مرکز و دانشگاه تهران، همکاری مشترک در قالب‌های متنوع تعریف کرده و از این فرآیند حمایت کند.

مجید صنایع پسند، رئیس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران نیز در ادامه این مراسم با اشاره به اهمیت ارتباط صنعت و دانشگاه اظهار کرد: دانشکده با حمایت همراه اول در سال‌های اخیر تلاش زیادی را در زمینه کیفی سازی هر چه بیشتر پایان نامه‌های دانشجویان انجام داده و جشنواره «روز پروژه» نیز یکی از ابزار‌های رسیدن به این هدف است.

در پایان مراسم نیز از برگزیدگان هجدهمین رویداد روز پروژه، با اهدای جایزه تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.