بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
افزایش ۴۱ درصدی درآمد این شرکت؛

چه خبر از "پارتا"؟

چه خبر از
میزان درآمدی که این شرکت در خردادماه از فروش محصولات خود در بازار داخل و خارج کشور شناسایی کرد ۴۱ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۲۲ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.
کد خبر : ۲۷۱۸۴۳

چه خبر از

بورس‌نیوز:

شرکت مجتمع صنعتی ارتا ویل تایر با سرمایه ثبت شده ۶۲۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۴ هزار و ۱۰۰ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد، توانست به روند صعودی خود ادامه دهد.

چه خبر از

شرکت مجتمع صنعتی ارتا ویل تایر میزان درآمدی که در سومین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت ۲۳۶ میلیارد تومان بوده است. میزان درآمدی که این شرکت در خردادماه از فروش محصولات خود در بازار داخل و خارج کشور شناسایی کرد ۴۱ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۲۲ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این شرکت تایرسازی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۲ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

چه خبر از

میزان درآمدی که مجتمع صنعتی ارتا ویل تایر در این دوره ماهانه در بازار داخل و خارج شناسایی کرد، نشان‌دهنده بیشتر بودن درآمد داخلی این شرکت بود. درآمد صادراتی که "پارتا" در سومین ماه از سال ۱۴۰۲ به ثبت رساند برابر با ۷ میلیارد تومان بوده است. درآمد صادراتی حاصل شده توسط این شرکت در خردادماه بیانگر رشد ۱۳۳ درصدی است.

چه خبر از

"پارتا" در خردادماه ۴ گروه از محصولات «تایر باری و اتوبوسی بایاس، تایر کشاورزی بایاس، تایر وانتی بایاس و تایر سواری رادیال» را به فروش رساند، درآمدزاترین محصول آن در خردادماه سال جاری مربوط به «تایر سواری رادیال» با ۱۴۵ میلیارد تومان بود، نرخ فروش محصول «تایر سواری رادیال» در بازار داخل کشور ۹۰ میلیون تومان در ازای هر تن به ثبت رسید. در بازار خارج از کشور بیشترین تقاضایی که برای محصولات " پارتا " شد، مربوط به «تایر سواری رادیال» بود.

چه خبر از

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.