بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
بخوانیم از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش؛

عملکرد مثبت و روبه‌جلوی "افق"

عملکرد مثبت و روبه‌جلوی
شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، از فروش محصولات خود به درآمد ۴ هزار و ۴۲۸ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.
کد خبر : ۲۷۱۹۹۸

عملکرد مثبت و روبه‌جلوی

بورس‌نیوز:

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۲۵۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۲۹ هزار و ۲۹۰ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری نشان داد که توانسته است روند روبه‌رشد خود را حفظ کند.

عملکرد مثبت و روبه‌جلوی

میزان درآمدی که شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در سومین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات خود در بازار داخلی بود، "افق" از فروش محصولات خود به درآمد ۴ هزار و ۴۲۸ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۱۰ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۶۷ درصدی همراه بود، همچنین "افق" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۳ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۵۹ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

عملکرد مثبت و روبه‌جلوی

"افق" در خردادماه ۱۳۸ میلیون و ۲۹۶ هزار و ۵۰۴ عدد محصول به فروش رساند. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته با ۳ درصد رشد همراه شد.

عملکرد مثبت و روبه‌جلوی

عنوان پرفروش‌ترین محصول شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش را در خردادماه محصولات مربوط به «خوراکی» با ۲ هزار و ۵۱ میلیارد تومان یدک می‌کشد، میزان درآمدی که از فروش این محصولات در سومین ماه از سال جاری به ثبت رسید تشکیل‌دهندة ۴۶ درصد از درآمد ماهانه به خود بوده، نرخ فروش این محصول با کاهش قیمت، به مبلغ ۳۵ هزار و ۴۴۰ تومان درازای هر عدد رسید.

عملکرد مثبت و روبه‌جلوی

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.