بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
کربن سیمرغ وارد بازار سرمایه می شود/ آغاز طرح های توسعه ای
مدیرهماهنگی گروه صنعتی رازی گفت: نخستین شرکت که قصد ورود آن به بازار سرمایه را داریم، شرکت کربن سیمرغ با ظرفیت ۴۰ هزار تنی است که از نظر تولید، کیفیت و سوددهی موفق بوده و تقریبا ۴۰ درصد تولید خود را صادر می‌کند.
کد خبر : ۲۷۲۰۵۳

محمدرضا گنجی، مدیرهماهنگی گروه صنعتی رازی در گفتگو با بورس نیوز، در خصوص شرکت‌های زیرمجموعه "پارتا" اظهار کرد: هلدینگ آرتاویل تایر شامل شرکت سبلان رازی با ۱۰۰ در صد سهام، شرکت کربن سیمرغ با ۷۸ درصد سهام، شرکت یزدتایر با ۵۳ درصد سهام آن متعلق به آرتاویل تایر است. 

وی درباره برنامه افزایش سرمایه شرکت افزود: افزایش سرمایه‌ای که در گذشته انجام شد تا کنون کافی بوده و در سال جاری برنامه‌ای برای افزایش سرمایه نداریم. با همین سرمایه کار خود را ادامه می‌دهیم. انتظار داریم شرکت سبلان رازی که تولیدکننده لاستیک‌های TBR سیمی است، به ظرفیت کامل و سوددهی برسد.

گنجی با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای شرکت آرتاویل تایر بیان کرد: تولید تایر‌های جدیدی که تا کنون تولید نمی‌کردیم را در برنامه داریم. همچنین، لاستیک‌های SUV که برای اتومبیل‌های شاسی بلند داخلی و خارجی قابل استفاده است را در دست اقدام داریم. در نیمه دوم سال جاری این طرح‌ها یکی پس از دیگری وارد مدار تولید خواهند شد.

وی درباره ورود شرکت‌های زیرمجموعه آرتاویل تایر توضیح داد: نخستین شرکت که قصد ورود آن به بازار سرمایه را داریم، شرکت کربن سیمرغ با ظرفیت ۴۰ هزار تنی است که از نظر تولید، کیفیت و سوددهی موفق بوده و تقریبا ۴۰ درصد تولید خود را صادر می‌کند.

مدیرهماهنگی گروه صنعتی رازی در پایان گفت: به سهامداران اطمینان خواهیم داد آینده خوبی پیش روی هلدینگ آرتاویل تایر است. سهامداران اطمینان داشته باشند "پارتا" از سهام خود حمایت می‌کند. امیدوارم بتوانیم در سال بعد با بهترین سود در مجمع حاضر شویم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.