بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
طبق رای شورای رقابت؛

"اسنپ" دوباره محکوم شد

شرکت تپسی درخصوص اخبار منتشره درباره رای قطعی هیات تجدید نظر شورای رقابت مبنی بر رویه ضد رقابتی اسنپ شفاف سازی کرد.
کد خبر : ۲۷۲۸۱۸

به گزارش بورس نیوز، شرکت تپسی درخصوص اخبار منتشره درباره رای قطعی هیات تجدید نظر شورای رقابت مبنی بر رویه ضد رقابتی اسنپ شفاف سازی کرد.

بر اساس این گزارش، پیرو شکایت شرکت تپسی علیه شرکت اسنپ در شورای رقابت مبنی بر ارتکاب رویه ضدرقابتی در خرید حدود ۱۰۰۰ سیم کارت و ساخت حساب‌های کاربری ساختگی در سامانه تپسی، شرکت اسنپ به ارتکاب رویه ضد رقابتی در هیات تجدیدنظر شورای رقابت محکوم شد. رای مذکور در تاریخ سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ به شرکت ابلاغ شده است.

گفتنی است، فروردین ماه امسال بود که پیرو شکایت تپسی از اسنپ، شورای رقابت شرکت اسنپ را به دلیل استفاده از هزار سیم‌کارت ایرانسل و ساخت حساب‌های کاربری به عنوان کاربر مسافر در سامانه شرکت تپسی و دسترسی به اطلاعات تماس حدود ۱۴ هزار راننده شرکت تپسی از طریق ارسال درخواست سفر، به ارتکاب رویه ضد رقابتی محکوم کرده و دستور توقف رویه ضد رقابتی مذکور را صادر کرد.

به دنبال اعلام این رای، شرکت اسنپ اعلام کرد که درخواست تجدید نظر را به شورای رقابت ارائه داده و منتظر بررسی هیات تجدید نظر است. بر اساس افشای شرکت تپسی در کدال، هیات تجدید نظر شورای رقابت در رای قطعی خود، رویه ضد رقابتی شرکت اسنپ را تائید کرده است.  

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.