بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
دوره شناخت شناور‌ها در بیمه پارسیان برگزار شد
دوره آموزشی شناخت شناور‌ها برای کارشناسان مدیریت بیمه‌های کشتی، هواپیما و خاص و تعدادی از کارشناسان مدیریت حقوقی و امور قرارداد‌ها در ساخنمان مرکزی بیمه پارسیان برگزار شد.
کد خبر : ۲۷۲۹۰۳

به گزارش بورس نیوز، با توجه به هماهنگی و اعلام قبلی مدیریت آموزش، دوره آموزشی شناخت شناور‌ها با تدریس مهندس بختیاری مشاور و مدرس در امور بیمه‌های کشتی، برای آشنایی کارشناسان مدیریت بیمه‌های کشتی و خاص و همچنین کارشناسان مدیریت حقوقی و امور قرارداد‌ها برگزار شد. در این دوره به موضوعات مختلفی درخصوص آشنایی و معرفی شناورها، سازه‌ها و ماشین آلات و سیستم‌های موجود در آن و همچنین آشنایی با حمل و نقل دریایی، سازمان بنادر و موسسات رده بندی، انواع گواهینامه، انواع بازرسی‌ها و آشنایی با فراساحل و شناور‌های آن اطلاعات جامع و کاملی ارایه شد. این دوره با هدف تقویت دانش کارکنان مدیریت بیمه‌های کشتی، هواپیما و خاص پس از تشکیل این مدیریت در بیمه پارسیان برنامه ریزی و برگزار شد.

بیمه پارسیان همواره در راستای ارتقای سطح آموزشی کارکنان خود پیشگام بوده و با بهره‌گیری از دوره‌های مختلف سعی در افزایش دانش کارکنان خود در صنعت بیمه کشور دارد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.