بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰

راه‌اندازی سامانه تلفنی ویژه ایثارگران در بانک دی

راه‌اندازی سامانه تلفنی ویژه ایثارگران در بانک دی
سامانه تلفنی ویژه مدیریت ارتباط با ایثارگران در بانک دی راه‌اندازی شد.
کد خبر : ۲۷۳۱۴۵

به گزارش بورس نیوز، در راستای توسعه دامنه خدمت‌رسانی و تسهیل ارتباط جامعه معزز ایثارگری با بانک، سامانه تلفنی اختصاصی ویژه ایثارگران راه‌اندازی شد.

روح الله اکبری، مسئول کارگروه هماهنگی امور ایثارگران بانک دی، با بیان این مطلب گفت: سامانه تلفنی ۲۸۹۳۰ به عنوان سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان بانک دی از این پس با تعریف اختصاصی شماره تلفن ایثارگران، به صورت خودکار و بدون صف انتظار، آماده پاسخگویی به سوالات و شکایات جامعه هدف بنیادشهید است.

مسئول کارگروه هماهنگی امور ایثارگران بانک دی، گفت: در کنار این سامانه، واحد‌های پاسخگو، براساس سلسله مراتب، از خود شعبه، می‌توانند پاسخگوی اعتراضات و شکایات این عزیزان باشند. اگر ایثارگران عزیز از این طریق نیز به نتیجه دل‌خواه خود از شکایت مطرح شده نرسیدند، می‌توانند با کارمندان امور شعب یا واحد خود بانک دی که به صورت بانکداری ویژه است، تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنند.

وی افزود: سامانه ارتباط با مشتریان بانک دی تا به امروز هم پیگیر موضوعات و مشکلات مطرح شده از سوی مشتریان و جامعه ایثارگری بوده و هم دغدغه آن‌ها را به طور کامل به واحد‌های مربوط انعکاس داده است چرا که این تکلیف ما است که وقتی موضوعی برای پی‌گیری به ما ارجاع می‌شود، به بهترین شکل مورد پی‌گیری قرار گیرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر