بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
میزبانی بیمه سینا از شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه
با حضور مدیرعامل بیمه سینا و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه به میزبانی بیمه سینا برگزار شد.
کد خبر : ۲۷۳۲۰۱

به گزارش بورس نیوز، عبداله سلطانی ثانی، مدیرعامل بیمه سینا در ابتدای این نشست، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه با حضور مدیران ارشد روابط عمومی در شرکت بیمه سینا اظهار داشت: جایگاه روابط عمومی در بیمه حائز اهمیت است چرا که در ایجاد بستر‌های فروش و ارتباط با مشتریان نقش آفرینی می‌کند و در کنار واحد‌های فنی و بازاریابی به عنوان ارکان پیشبرد اهداف شرکت‌های بیمه حضور موثر دارد.

وی ادامه داد: صنعت بیمه کارکرد‌های بسیار زیادی برای جامعه دارد، اما متاسفانه همچنان شناخت عمومی از این ظرفیت‌ها اندک است و این مسئله، وظیفه روابط عمومی را سنگین‌تر می‌کند.

سلطانی ثانی ابراز امیدواری کرد، برگزاری این جلسات که موجب انسجام و هماهنگی بیشتر در اقدامات می‌شود، نتایج خوب و مطلوبی را به دنبال داشته باشد.

در ادامه این جلسه مصطفی رئوفی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی با اشاره به رویداد‌های مهم پیش رو، بر لزوم شناسایی و معرفی ظرفیت‌های موجود شرکت‌های بیمه برای بزرگداشت اربعین حسینی در ایران و عراق تاکید کرد و گفت: صنعت بیمه در مراسم اربعین نقش پررنگی دارد و علاوه بر اینکه بیمه میهن به نمایندگی از صنعت بیمه پوشش بیمه‌ای زائران را بر عهده دارد، سایر ارکان صنعت هم با برپایی موکب و خدمت رسانی به زائران سیدالشهدا (ع) در این زمینه فعال هستند.

در بخش دیگری از این نشست، مدیران روابط عمومی حاضر در جلسه به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص مراسم اربعین و سایر موارد پرداختند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.