بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت:

پرداخت سود سهام عدالت اطلاع رسانی می شود

پرداخت سود سهام عدالت اطلاع رسانی می شود
مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: هم اکنون هیچگونه توزیع سودی در حال انجام نیست و در صورتیکه قرار به توزیع سود سهام عدالت باشد، از طریق رسانه‌های رسمی از جمله رادیو و تلویزیون اطلاع رسانی خواهد شد.
کد خبر : ۲۷۳۳۶۱

به گزارش بورس نیوز، مهدی حاجی وند، مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در خصوص واریز سود سهام عدالت اظهار کرد: خبر‌های منتشر شده در خصوص سود سهام عدالت از ابتدای شهریور، کذب است. در حال حاضر همچنان مجامع برخی از شرکت‌های سرمایه پذیر موجود در سبد سهام عدالت، در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: بعد از برگزاری مجامع شرکت ها، یک فرصت ۴ ماه برای تخصیص سود سهام عدالت دارند که بعد از گذشت این مرحله زمانی باید فرایند توزیع سود سهام عدالت توسط شرکت‌ها آغاز شود.

مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در خصوص فرایند واریز سود سهام عدالت گفت: هم اکنون هیچگونه توزیع سودی در حال انجام نیست و در صورتیکه قرار به توزیع سود سهام عدالت باشد، از طریق رسانه‌های رسمی از جمله رادیو و تلویزیون اطلاع رسانی خواهد شد.

حاجی وند افزود: همچنین سهامداران برای دریافت سود سهام عدالت خود نباید مبلغی را پرداخت کنند و سود به صورت خودکار از طریق شماره شبا ثبت شده در شرکت سپرده گذاری مرکزی برای آن‌ها واریز خواهد شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ثبت نام جدید سهام عدالت فعلا انجام نمی شود
مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار:

ثبت نام جدید سهام عدالت فعلا انجام نمی شود

سهامداران عدالت مراقب پیامک های جعل باشند
رئیس اداره توزیع سود شرکت سپرده گذاری مرکزی:

سهامداران عدالت مراقب پیامک های جعل باشند

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.