بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱
روابط عمومی فولاد سـنگان، برند خوب در مسئولیت‌های اجتماعی؛

مدیرعامل فولاد سنگان، سفیر مسئولیت‌های اجتماعی

مدیرعامل فولاد سنگان، سفیر مسئولیت‌های اجتماعی
شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در سومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی به پاس اقدامات ارزشمند و کاربردی در حوزه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، موفق به دریافت تقدیرنامه‌های گوناگون از انجمن روابط عمومی ایران شد.
کد خبر : ۲۷۳۳۶۳

به گزارش بورس نیوز، در همایشی که با عنوان سومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت‌های اجتماعی CCSR در مرکز همایش‌های صدا و سیما و با حضور سکینه سادات پاد؛ معاون رئیس جمهور در امور اجتماعی، علی دارابی؛ قام مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تنی چند از مقامات دولتی و همچنین مدیران شرکت‌های بزرگ کشور برگزار شد، از شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان به عنوان شرکتی پیشتاز در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی با اهدای نشان عالی مسئولیت‌های اجتماعی سطح پیشرفته (بالاترین سطح) و معرفی علی امرائی مدیرعامل این شرکت به عنوان سفیر مسئولیت‌های اجتماعی و عنوان ” برند خوب” تقدیر شد.

در آیین آغازین این رویداد، دبیر این جشنواره با اشاره به اینکه عصر جدید را برخی “عصر روابط عمومی” و برخی دیگر “عصر مسئولیت اجتماعی” می‌دانند، گفت: از یک سو امروزه با توجه به اهمیت و کارکرد‌های ارتباطی، نمی‌توان جامعه، سازمان و یا شرکتی را بی نیاز از روابط عمومی تصور کرد و از سوی دیگر نمی‌توان نسبت به تعهد و مسئولیت نهاد‌های تجاری، اقتصادی و سیاسی، نسبت به جامعه اغماض کرد، لذا جامعه امروز هم به روابط عمومی و هم به مسئولیت اجتماعی نیاز دارد.

در ادامه علی دارابی، قام مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به ارتباط روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی به ارائه توصیه‌های کاربردی و تشریح استاندارد‌های مسئولیت ­پذیری اجتماعی در روابط عمومی پرداخت و افزود: فناوری­‌های نوین بر سبک زندگی، حتی نوع تفکر و نگرش به جهان هستی تأثیرگذاشته و ما از روابط عمومی‌­های اولیه با کار ویژه‌هایی که برای اطلاع‌­رسانی، پل ارتباطی، انجام تبلیغات، تسهیل دسترسی مردم به مسئولان بوده است فاصله گرفته ایم.

وی افزود: گفت: اگر ما روابط عمومی را هنر خدمت به مردم، جلب مشارکت، زمینه­‌ساز و تسهیل­گر توسعه، تجمیع تقاضا‌ها، فرموله کردن و دسته­‌بندی آن‌ها و انتقال به مسئولان و پاسخگویی به افکار عمومی و رسانه­‌ها و بالاخره در نقش نظارت عمومی تعریف کنیم، آنگاه رابطه معنادار روابط عمومی­‌ها و مسئولیت اجتماعی را بهتر درک می­‌کنیم.

لازم به ذکر است در این مراسم به پاس اقدامات اثرگذار و راهبری ارزنده  علی امرایی، مدیر عامل شرکت فولاد سنگان در اهتمام به مسئولیت‌های اجتماعی، لوح سپاس و نشان “سفیر مسئولیت‌های اجتماعی” به ایشان اهدا شد و شرکت فولاد سنگان هم “نشان عالی مسئولیت‌های اجتماعی” را دریافت نمود. همچنین با توجه به نقش اثربخش روابط عمومی‌ها در تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی موثر در حوزه‌های مختلف، تقدیرنامه انجمن بین المللی روابط عمومی به روابط عمومی فولاد سنگان اعطا شد.

لازم به یادآوری است، شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان بزرگترین واحد صنعتی در منطقه شرق کشور با ظرفیت تولید سالیانه ۵ میلیون تن گندله و ۵ میلیون تن کنسانتره می‌باشد که این شرکت در راستای کاهش محرومیت در منطقه خواف خراسان رضوی اقدام به انجام پروژه‌هایی در حوزه مسئولیت اجتماعی نموده که ساخت مدارس در مناطق محروم این شهرستان، مشارکت فعال در انتقال آب دریای عمان به استان خراسان رضوی با سهم ۲۰ درصدی در این پروژه عظیم ملی، توسعه زیرساخت‌های آموزشی- درمانی – عمرانی، مشارکت در طرح چهاربانده شدن جاده سنگان به تربت حیدریه، راه اندازی مرکز توسعه و ارتقای سلامت جسم و روان، حمایت از ورزشکاران و دانش آموزان نخبه در منطقه، پروژه‌های بزرگ در راستای از صیانت از محیط زیست، اعطای وام‌های کم بهره در راستای حمایت از مشاغل کوچک، حمایت از اقشار کم درآمد، حمایت از دانش آموزان، حمایت از ایتام، برگزاری جشن و اهدای ده‌ها سری جهیزیه و … گوشه‌ای از اقدامات این شرکت در توسعه پایدار این منطقه است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر