بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
تامین سرمایه دماوند محقق ساخت؛

درآمد ۸۸ میلیاردی "تماوند" در مردادماه

درآمد ۸۸ میلیاردی
بر اساس پنجمین گزارش عملکرد ماهانه شرکت تامین سرمایه دماوند با رشد ۱۸ درصدی درآمدزایی خود موفق به تحقق سودی جذاب برای سهام‌داران خود گردیده است.
کد خبر : ۲۷۳۵۲۰

بورس‌نیوز: 

شرکت تأمین سرمایه دماوند با سرمایه ثبت شده ۷۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۵ هزار و ۶۰۰ میلیاردی در پنجمین گزارش عملکرد ماهانه خود ۸۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان درآمدی زایی از محل ارائه خدمات، برای این شرکت محقق ساخته است.

درآمد 800 میلیاردی

 

 رشد ۱۸ درصد درآمدی شرکت تأمین سرمایه دماوند به نسبت تیرماه سال جاری و ۶۰ درصدی به نسبت خردادماه، ناشی از افزایش درآمد از محل بازارگردانی و درآمد ناشی از تعهد پذیره‌نویسی به نسبت ماه‌های قبل است.

درآمد 800 میلیاردی

 

 سبد خدماتی شرکت تأمین سرمایه دماوند به بیش از ۱۰ مورد می‌رسد که البته اهم آن‌ها به سه بخش (درآمد حاصل از ارزشیابی سهام) (درآمد بازارگردانی) (درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری) تقسیم می‌شود. باتوجه‌به گزارش عملکرد ماهانه "تماوند" درمیابیم که این شرکت از محل ارزشیابی سهام، یک میلیارد تومان درآمدزایی را به ثمر رسانده است که به نسبت تیر و مرداد بیش از ۲۴۰ درصد رشد داشته است. گفتنی است همچنان درآمد پذیرش سمت متولی صندوق و درآمد مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری، اصلی‌ترین بخش درآمدی این شرکت است.

درآمد 800 میلیاردی

 

 این شرکت به نسبت تیرماه با رشد ۱۸ درصدی از محل سرمایه‌گذاری‌های خود به درآمد ۲۹ میلیاردتومانی دست‌یافته است که با نسبت تیرماه سال جاری رشد ۱۰۴ درصدی و به نسبت خردادماه رشد ۱۴۵ درصدی را رقم زده است. شایان‌ذکر است که عمده بخش سود سرمایه‌گذاری‌های "تماوند" از محل سرمایه‌گذاری در اوراق بدهی برخلاف ماه‌های پیشین بوده است که بیش از ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان درآمد از این بخش بوده است.

درآمد 800 میلیاردی

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با اعلام شرکت تامین سرمایه دماوند؛

"تماوند" متعهد پذیره نویسی شد

افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی
در مجمع فوق العاده مطرح شد؛

افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی "تماوند"

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.