بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴
عملکرد "غگل" در مردادماه؛

رکورد ۱۷۴ میلیاردی گلوکوزان!

رکورد ۱۷۴ میلیاردی گلوکوزان!
شرکت گلوکوزان میزان درآمدی که در پنجمین ماه سال جاری از خود بر جای گذاشت ۱۷۴ میلیارد تومان بوده است که نسبت به ماه گذشته ۷۲ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.
کد خبر : ۲۷۳۵۵۱

 شرکت گلوکوزان با سرمایه ثبت شده ۱۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۴ هزار و ۱۴۰ میلیاردتومانی در گزارش عملکرد ماهانه منتهی به مردادماه خود، مبلغ ۱۷۴ میلیارد تومان درآمد را حاصل کرده است.

رکورد ۱۷۴ میلیاردی!

 

 درآمد حاصل از فروش محصولات شرکت گلوکوزان به نسبت تیرماه سال جاری رشد ۲۶ درصدی و به نسبت مردادماه سال گذشته رشد ۷۲ درصدی را ثبت کرده است. از منظر درآمد تجمیعی "غگل" نیز رشد ۲۷ درصدی، به نسبت مرداد مال سال گذشته را رقم زده است.

رکورد ۱۷۴ میلیاردی!

 

 شرکت گلوکوزان دارای ۱۳ محصول می‌باشد که پرفروش‌ترین آن‌ها در نمودار زیر ترسیم گردیده است. دکستروز تولیدی شرکت "غگل" بیشترین حجم از این سبد را ۳۴ درصد، به خود اختصاص داده است. در جایگاه دوم، گلوکوز با ۳۲ میلیارد تومان درآمد؛ جایگاه دوم را در کیک درآمدی شرکت گلوکوزان به خود اختصاص داده است. گلوتن، نشاسته و فروکتوز از دیگر محصولات پرفروش آن می‌باشد که مجموعه آن بیش از ۴۱ میلیارد تومان برای "غگل" درآمدزایی داشته است.

 

رکورد ۱۷۴ میلیاردی!

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
گلوکوزان در رکود درآمدزایی
میانگین درآمدی "غگل" در ۱۱ ماه گذشته ۴ درصد ریزش داشت؛

گلوکوزان در رکود درآمدزایی

با اعلام شرکت بورس؛

"غگل" به بازار اول بورس آمد

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.