بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
دو شرکت تابعه در وسپهر ادغام شدند
با هدف افزایش بهره وری دو شرکت سرمایه گذاری عمران و توسعه اوج سپهر و سپهر فارس در هم ادغام شدند.
کد خبر : ۲۷۳۸۳۵

به گزارش بورس‌نیوز، گروه مالی سپهر صادرات و به نقل از صفحه مجازی جواد وکیلی مدیر عامل گروه مالی سپهر صادرات، هدف از ادغام شرکت سرمایه گذاری عمران و توسعه اوج سپهر اصفهان و سپهر فارس، تمرکز مدیریت و افزایش بهره وری در عملیات و هزینه‌های شرکت‌های ساختمانی تابعه و ایجاد یک شرکت قدرتمند در حوزه کسب و کار املاک و مستغلات بوده است.

وی در ادامه با بیان این که ادغام دو شرکت در قانون تجارت ایران به ثبت رسمی رسید است این اقدام را در نوع خود اقدامی راهبردی و کم نظیر در گروه مالی سپهر صادرات دانست.

جواد وکیلی در ادامه خاطر نشان کرد: شرکت سرمایه گذاری عمران و توسعه اوج سپهر در آینده نزدیک با تجدید نام و برندینگ جدید به شهر تهران منتقل خواهد شد.

مدیر عامل گروه مالی سپهر صادرات در پایان از همکاران خود در معاونت امور شرکت ها، معاونت مالی و اداری و مدیران و کارکنان شرکت‌های اوج سپهر و سپهر فارس که در این اقدام همکاری‌های لازم را به عمل آورده اند تقدیر و تشکر کرد.

شایان ذکر است موضوع مذکور هیچ گونه اثر سود و زیانی مستقیمی در شرکت‌های مذکور و این شرکت نداشته و صرفاً جهت استحضار و بهره‌برداری آن اداره محترم و عموم سهامداران اطلاع رسانی می‌گردد.

دو شرکت تابعه در وسپهر ادغام شدند

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.