بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
ذوب آهن اصفهان پیشران توسعه شبکه راه آهن سراسری و نهضت ملی مسکن
وزیر راه و شهر سازی در مراسم افتتاح راه آهن همدان - سنندج گفت: ذوب آهن اصفهان با تولید ریل ملی؛ افتخار ملی را رقم زده ودر حال حاضر کلیه خطوط راه آهن سراسری با ریل ملی ساخت داخل توسعه می‌یابد.
کد خبر : ۲۷۵۴۰۷

به گزارش بورس نیوز، مهرداد بذر پاش، وزیر راه و شهر سازی در مراسم افتتاح راه آهن همدان - سنندج گفت: ذوب آهن اصفهان با تولید ریل ملی؛ افتخار ملی را رقم زده ودر حال حاضر کلیه خطوط راه آهن سراسری با ریل ملی ساخت داخل توسعه می‌یابد.

وزیر راه و شهر سازی اظهار داشت: ذوب آهن اصفهان همچنین با تولید محصولات ساختمانی می‌تواند پیشران نهضت ملی مسکن بوده واین وزارتخانه حمایت‌های لازم را از ذوب آهن اصفهان انجام می‌دهد.

وی راه آهن همدان – سنندج را یک پروژه تمام ایرانی نامید و افزود: ذوب آهن اصفهان با تولید ریل ملی، صنعت حمل و نقل ریلی را خودکفا کرد.

بذرپاش گفت: ذوب آهن اصفهان پیشتاز صنعت فولاد است و با دیرینه درخشان، نقش بسزایی در پیشبرد اهداف کلان پروژه‌های زیرساختی و طرح مسکن ملی دارد.

وی با اشاره به اینکه ذوب آهن اصفهان کشور را از واردات ریل بی نیاز کرد، اظهار کرد: تولید ریل و سوزن ریل یکی از ارکان اصلی خودکفایی در این صنعت است و این مسئله اهمیت بسیاری دارد.

وزیر راه و شهرسازی وجود ذوب آهن اصفهان را افتخار بزرگی برای ایران اسلامی دانست و افزود: این خط جدید راه آهن می‌تواند در حوزه ترانزیت کالا و صادرات و واردات تاثیرگذار باشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.