بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
در حاشیه دهمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه کیش عنوان شد:

تلاش تامین سرمایه سپهر، میان صنعتی است/ رونمایی از سامانه نوآوری باز؛ به زودی

تلاش تامین سرمایه سپهر، میان صنعتی است/ رونمایی از سامانه نوآوری باز؛ به زودی
مدیرعامل تامین سرمایه سپهر گفت: تلاش ما در درجه اول تلاشی میان صنعتی است و در درجه دوم، ایجاد سامانه نوآوری باز است که بزودی با حضور فعالان صنعت بورس، بانک و بیمه رونمایی می شود.
کد خبر : ۲۷۵۵۸۰

به گزارش بورس نیوز، مهدی ابراهیمی، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه سپهر، در پنل اختصاصی ظرفیت ها و محصولات نوین بانک صادرات ایران اظهار کرد: معروف‌ترین ابزار‌های بدهی اوراق مرابحه، اوراق اجاره، اوراق سلف و... هستند که همه آن‌ها را می‌شناسند. اما درباره تامین سرمایه سپهر باید بگویم که این تامین سرمایه علاقمندی و انرژی خود را بر سلوشن‌ها با خدمات و محصولات متفاوت گذاشته است. درباره سلوشن‌ها (راهکارها) تلاش تامین سرمایه سپهر صادرات بر این است که خدمات را متناسب با نیاز و ویژگی مشتریان متصل به شبکه مشتریان و شبکه تامین سرمایه طراحی کند.

وی افزود: ما در تامین سرمایه سپهر ذیل خانواده بانک بزرگ صادرات می‌توانیم خدمات لیزینگ، بیمه، کارگزاری و سایر خدمات حوزه پرداخت در کنار خدمات ارزشمند بانکی به سرمایه گذارانی که در صندوق‌های ما سرمایه گذاری می‌کنند ارائه دهیم.

ابراهیمی ادامه داد: تلاش ما در حوزه مدیریت ثروت مشتریان بر این است که مشتریان حقوقی که در صندوق‌های درآمد‌های ثابت ما مانند صندوق اندوخته، صندوق پارند و نیز صندوق‌های اختصاصی از امکانات بانکی برخوردار کنیم. همچنین از امکانات LC، ضمانت نامه، تسهیلات و رکن ضامن بانکی باتوجه به شرایط موجود برخوردار شوند. همچنین با استفاده از امکانات لیزینگ می‌توانند نیاز‌های متعدد خود را برآورده کنند.

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه سپهر بیان کرد: خدمت دیگر تامین سرمایه سپهر صادرات در حوزه خدمات مشاوره‌ای است. سعی کردیم دیدگاه نوینی از خدمات مشاوره‌ای را مبتنی بر نگاه‌های جدیدی که در تامین سرمایه‌ها باید وجود داشته باشد، ارائه کنیم.

وی در این باره خاطرنشان کرد: به عنوان مثال در حوزه طراحی مدل‌های کسب و کار، ایجاد هلدینگ‌های چند سطحی و خدمات مشابه در حوزه ساختار، این امکان را داریم تا در خدمت مشتریان باشیم. هم اکنون بخش مشتریان طلایی، نقره‌ای و برنزی را رقم می‌زنیم که متناسب با آن شراکت راهبردی را از جنس B۲B با مشتریان طلایی و سپس مشتریان نقره‌ای برقرار می‌کنیم. نگاه ما نگاه پایدار است و امیدواریم به صورت پایدار بتوانیم به مشتریان خدمات ارائه دهیم.

ابراهیمی همچنین عنوان کرد: تمامی این خدمات جای خود را در نسل نوین تامین سرمایه‌ها پیدا کرده است. در نظر داریم، ابزار‌های جدیدی را در حوزه پرداخت در اختیار اصناف قرار دهیم. 

وی گفت: تلاش ما در درجه اول تلاش میان صنعتی و در درجه دوم ایجاد سامانه نوآوری باز است که به زودی با حضور فعالان صنعت بورس، بانک و بیمه رونمایی می‌شود.

ابراهیمی بیان کرد: تلاش می‌کنیم که +BBI (بانک، بورس، بیمه و صنایع) را در مجموعه تامین سرمایه در قالب سامانه نوآوری باز راه اندازی کنیم. به نظر می‌رسد این سامانه، ترکیب و راهکاری را برای اجتماع فعالیت‌های حوزه بانک، بودس و بیمه به علاوه صنایع گوناگون فراهم می‌آورد که می‌تواند باعث ارزش افزوده بیشتر تامین سرمایه‌ها در اقتصاد کشور باشد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناهید خسروی نجف‌آبادی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
عضویت در سامانه بورس نیوز
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.