بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
گزارش طرح مالیات بر عایدی سرمایه آماده است
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: گزارش کمیسیون در زمینه طرح مالیات بر عایدی سرمایه آماده است و برنامه ریزی این موضوع برای طرح در صحن علنی در اولین روز پس از بررسی برنامه هفتم­ ­­مدنظر بوده و ان شاءالله مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
کد خبر : ۲۷۵۸۶۱

به گزارش بورس نیوز، محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به سرنوشت طرح مالیات بر عایدی سرمایه در مجلس اظهار کرد: اتمام بررسی طرح مالیات بر عایدی سرمایه به دلیل بررسی برنامه هفتم­ ­در مجلس به تاخیر افتاد. ایرادات شورای نگهبان درباره طرح مذکور با بررسی برنامه هفتم در مجلس همزمان شد با این حال ما در کمیسیون اقتصادی جلسه رفع ایرادات شورای نگهبان به این طرح را برگزار کردیم.
 
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بند بند ایرادات و ابهامات شورا به این طرح در کمیسیون بررسی شد، ادامه داد: از این رو گزارش کمیسیون در زمینه طرح مالیات بر عایدی سرمایه آماده است و برنامه ریزی این موضوع برای طرح در صحن علنی در اولین روز پس از بررسی برنامه هفتم­ ­ ­مدنظر بوده و ان شاءالله مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد:بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در زمینه رفع ایرادات شورای نگهبان درباره طرح مالیات بر عایدی سرمایه در نوبت نخست قرار دارد امیدواریم در صورت تائید نهایی شورای نگهبان، قانون مالیات بر عایدی سرمایه در آذرماه ابلاغ شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.