بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت:

طرح "نسیم مهربانی"؛ آغازی برای ادامه مسیر

طرح
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: امیدوار هستیم این اقدام، شروعی برای ادامه مسیر باشد. این، قدم اول است و حتما این مسیر ادامه پیدا خواهد کرد.
کد خبر : ۲۷۶۰۹۴

به گزارش بورس نیوز، مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در مراسم طرح ملی نسیم مهربانی اظهار کرد: شاید کمتر از یک سال گذشته ایده این فرایند به ذهن ما رسید، کار انجام شد و وزیر آموزش و پرورش به اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعتماد کردند و راهبری و اجرای این اقدام خداپسندانه را به ما در شهرستان‌های تهران سپردند، اتفاقات خوبی صورت گرفت.

 وی افزود: با همکاری دوجانبه وزارت اقتصاد و آموزش و پرورش اقلام تحویل ما شد. کار جداسازی و بسته بندی جهت ارسال به استان‌های هدف نیز صورت گرفت. مدت ۴ ماه شبانه روز همکاران تفکیک‌ها را انجام دادند. بسته بندی‌ها با رعایت موضوعات ایمنی و امنیتی انجام شد. در انتهای مسیر نیز بحث اعزام کاروان را به استان‌های هدف خواهیم داشت تا به دست دانش آموز برسد. 

بهرامی ادامه داد: سردار رشید اسلام می‌فرمایند: "فرصتی که در تهدیدهاست در خود فرصت‌ها نیست. " اتفاقی که افتاد واقعا مصداق بهره برداری بهینه از تهدید‌هایی که گاهی اوقات اقتصاد و جامعه را تهدید می‌کند، بود. اموالی که شاید در تولید و ورود آن‌ها به کشور الزامات قانونی رعایت نمی‌شد و برای اقتصاد جمهوری اسلامی تهدید بود، با تدبیری که اتخاذ شد به یک فرصت برای پرداختن و کمک به دانش آموزان نیازمند تبدیل شد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: امیدوارم این مسیر ادامه داشته باشد و از مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و همکاران شان تقاضا می‌کنم تا این مسیر مستمر باشد. یعنی این اقدام، شروعی برای ادامه مسیر باشد. این، قدم اول است و حتما این مسیر ادامه پیدا خواهد کرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.