بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
دومین کنگره ۱۴۰۰۰ شهید کارگری کشور به میزبانی تیپیکو برگزار شد
دومین یادواره ۱۴۰۰۰ شهید کارگری با حضور دکتر حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور به میزبانی تیپیکو برگزار شد.
کد خبر : ۲۷۶۲۳۸

به گزارش بورس نیوز، به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج دومین یادواره ۱۴۰۰۰ شهید کارگری با حضور دکتر حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور روز پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ به میزبانی شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین در محل شرکت کارخانجات داروپخش برگزار شد.

براتی سده، رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین ضمن خوش آمدگویی و ابراز خرسندی و افتخار از میزبانی تیپیکو در دومین یادواره شهدای کارگری گفت؛ مهمترین ویژگی شهدا عمل به تکلیف زمان بود، شهدای دفاع مقدس با هرشغل و جایگاهی که داشتند احساس تکلیف می‌کردند در صحنه حاضر می‌شدند و درخط مقدم جبهه حضور پیدا می‌کردند.

وی افزود: رعایت حق الناس از دیگر خصلت‌های بارز بسیجیان است و به هر مقداری که مسؤلیت اجتماعی و عرصه فعالیت شهیدان و بسیجیان خطیر بود، احساس تکلیف و عمل به حق الناس برای آن‌ها نیز دارای اهمیت و مهم بود.

دکتر حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در این کنگره با تفسیر آیاتی از کلام الله مجید در خصوص نقش پیامبران در هدایت امت ها، نقش آفرینی و جایگاه شهدا خصوصاً شهدای کارگر گفت: بوسیدن دست کارگر توسط پیامبر عظیم الشان (ص) در واقعه تبوک را مایه افتخار قشر عظیم کارگر دانست.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارخانجات داروپخش، شهید قاسم سلیمانی را از نمونه‌های عالی انسان‌های با تقوا و شجاع در عرصه جهاد و از خودگذشتگی در مسیر دفاع از اسلام نام برد.

دکتر حسینی در ادامه گفت: ایران تا قبل از انقلاب اسلامی به دلیل سلطه آمریکا فرصت خودکفایی و پیشرفت نداشت، اما شاهد هستیم که پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ما به استقلال در تمامی ارکان پیشرفت و شکوفایی در توانمندی‌ها رسیده ایم. وی کشور را رو به رشد و توسعه دانست و از افتتاح ۵۰۰۰ واحد تولیدی در دوران ریاست جمهوری دکتر رئیسی نام برد

تجلیل از خانواده‌های معزز شهدای گروه دارویی تامین از جمله خانواده شهیدان محمد حضرتی، عباس توسلی، مجتبی اسدالهی، گل احمد حسینی، مجید کمالی، عباس غضنفریان، صمد منصوری از دیگر برنامه‌های یادواره شهدای کارگر بود.

لازم به ذکر است در حاشیه این مراسم از یادمان شهدای شرکت کارخانجات داروپخش رونمایی شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.