بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
خدمات نوین بانک ایران زمین در حوزه دیجیتال
بانک ایران زمین تاکنون خدمات متعددی برای تحقق بانکداری دیجیتال به مشتریان خود ارائه داده است.
کد خبر : ۲۷۶۸۹۱

به گزارش بورس نیوز، OTC سامانه‌ای جهت بارگذاری و مشاهده الکترونیکی تسهیلات بانک ایران زمین است؛ یعنی از این پس مشتریان این بانک می‌توانند با وارد کردن کد ملی و شماره قرارداد تسهیلات خود در این سامانه، اطلاعات مربوط به تسهیلات دریافتی خود را مشاهده و اطلاعات مربوط به قرارداد تسهیلات و قرارداد وابسته خود کنند.

ارائه خدمات با کیفیت و افزایش رضایت مشتریان را شاید بتوان به عنوان مهم‌ترین اهداف خدمت جدید بانک ایران زمین برشمرد. علاوه بر این موضوع، شعار “بانک ایران زمین، بانک دیجیتال” در سال ۱۳۹۵ توسط این بانک مطرح شد؛ درواقع بانک ایران زمین بیشتر به دنبال تسهیل خدمات خود در یک فضای الکترونیکی است.

سامانه “بوم” را می‌توان یکی دیگر از خدمات بانک ایران زمین در فضای دیجیتال کشور برشمرد. یکی از کارکرد‌های این سامانه، ارائه خدمات بانکی در قالب ویجت به مشتریان بانکی است، همچنین سامانه “بوم” این امکان را فراهم ساخته تا بیش از ۳۰۰ سرویس بانکی به صورت API‌های استاندارد به شرکت‌ها و کسب و کار‌های مالی یا سرمایه‌ای ارائه کند.

انتقال وجه از کارت به سپرده، تبدیل شماره کارت به شماره شبا، استعلام سپرده، دریافت صورت حساب کارت، دریافت حساب همراه موجودی، دریافت مانده حساب، انتقال وجه سپرده به سپرده، دریافت مانده کارت، دریافت اطلاعات دارنده کارت، مسدودی کارت، انتقال وجه پایا – تکی، برداشت از حساب مستقیم، بخشی از ویجت‌های این سامانه هستند.

فعالیت بانک ایران زمین بسیار گسترده است. در تیر ماه سال ۱۳۹۸ مرکزی تحت عنوان مرکز نوآوری ایران زمین با هدف حمایت از استارتاپ‌های نوپا توسط بانک ایران زمین تاسیس شد. تمرکز اصلی این مرکز بیشتر بر حوزه‌های فین تک، بیگ دیتا و تجارت الکترونیک، هوش مصنوعی و بلاکچین است.

مشاوره تخصصی، حمایت‌های نقدی، فضای کار اشتراکی به همراه ملزومات، آموزش و مربیگری، تیم سازی، شبکه سازی و ارتباط با سرمایه گذاران و قابلیت بهره برداری از زیرساخت بانکداری باز بانک ایران زمین از جمله خدمات این مرکز است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.