بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
شیشه‌های ایمنی "کساپا" ترک خورد؛

از هم گسیختگی شرایط درآمدزایی "کساپا"

از هم گسیختگی شرایط درآمدزایی
شرکت شیشه سایپا نسبت به ماه گذشته شاهد کاهش ۱۷ درصدی مقدار فروش محصولات تولیدی بود.
کد خبر : ۲۷۷۳۰۳

از هم گسیختگی شرایط درآمدزایی

بورس نیوز:

شرکت شیشه سایپا در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری مجموع میزان درآمدی که از فرش انواع شیشه‌های ایمنی خود به دست آورد برابر با مبلغ ۳۳ میلیارد تومان بود، "کساپا" از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه نیز درآمد‌های عملیاتی خود را بالغ‌بر ۳۹۵ میلیارد تومان به ثبت رساند.

میزان درآمدزایی که این شرکت تاکنون از خود بر جای گذاشته مربوط به فعالیت آن در بازار داخل کشور بوده و در بازار صادراتی حضور نداشت، محصولاتی که در این شرکت به فروش رسید شامل شیشه ایمنی شاهین، تیبا، پراید و انواع شیشه‌های ایمنی بازار یدک بود.

از هم گسیختگی شرایط درآمدزایی

میزان سرمایه ثبت شیشه سایپا در ۹ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون برابر با ۶۲ میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان به اطلاع سهامداران رسید، همچنین گفتنی است که میزان درآمد ماهانه "کساپا" در آذرماه نسبت به میانگین درآمدی در ۶ ماه گذشته ۲۶ درصد بالاتر بود.

درآمد‌های عملیاتی "کساپا" تا آذرماه ۱۴۰۲

میزان درآمدی که شیشه سایپا در آذرماه از فروش شیشه‌های خود به ثبت رساند با کاهش ۲۰ درصدی همراه بود و لازم به ذکر است که در این دوره پس از سپری کردن ۳ ماه کم نوسان اکنون با کاهش درآمد روبه‌رو شده است. همچنین میزان درآمد تجمیعی این شرکت در پایان آذرماه سال جاری با افزایش ۴۲ درصدی همراه بود.

از هم گسیختگی شرایط درآمدزایی

بیشترین درآمدزایی که "کساپا" در آذرماه از فروش محصولات شناسایی کرد مربوط به فروش انواع شیشه‌های ایمنی تیبا با مبلغ ۱۷ میلیارد تومان بود و این محصول در بازار داخل کشور با نرخ یک میلیون و ۷۹۰ هزار تومانی در ازای هر ست مورد معامله قرار گرفت.

محصول درآمدزای دیگر شیشه سایپا در آذرماه در اختیار انواع شیشه ایمنی پراید با ۸ میلیارد تومان بود که در مقایسه با ماه گذشته کاهش ۸ درصدی را به دنبال داشت.

مقدار فروش محصولات کساپا

از هم گسیختگی شرایط درآمدزایی

شرکت شیشه سایپا در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه مقدار فروش محصولات تولیدی خود را برابر با ۱۹ هزار و ۶۴۱ ست اعلام کرد که نسبت به ماه گذشته شاهد ۱۷ درصد کاهش فروش بود و این ریزش پس از پشت سر گذاشت ۲ ماه نسبتاً آرام و بی تلاطم در مقدار فروش بود، "کساپا" از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه نیز مجموع فروش محصولات خود را نزدیک به ۲۲۲ ست به ثبت رساند.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.