بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
حضور همراه اول در دومین نمایشگاه رصتا
همراه اول با مجموعه‌ای از سرویس‌ها و سکوهای دیجیتال خود به نمایشگاه رصتا می‌رود.
کد خبر : ۲۷۷۳۷۳

به گزارش بورس نیوز، دومین نمایشگاه و نخستین جشنواره «رصتا» از یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ با حضور همراه اول و همچنین سکو‌ها و رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر سراسر کشور در مصلی امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار می‌کند.

این رویداد که توسط سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی برگزار می‌شود، به دنبال هم افزایی هر چه بیشتر سازمان صداوسیما و رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر و همچنین معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در کشور است.

همراه اول نیز به عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان ارتباطی و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، با ارائه و معرفی مجموعه‌ای از سرویس‌های خود همچون «ابر همراهی»، «شاد»، «آی نو»، «آی بیمه»، «خدمات اپراتوری»، «ذره بین»، «کری گیم» و همچنین سرویس‌های افرانت در این رویداد حضور خواهد داشت.

این رویداد که می‌تواند فرصتی برای برقراری ارتباط مستقیم مخاطبان با رسانه ها، شناسایی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل فعالان زنجیره ارزش آفرینی رسانه ها، انتقال تجربه سکو‌های دارای مجوز به یکدیگر، جریان سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای حرفه‌ای و ایجاد فضای رقابت رسانه‌ای بین تولیدکنندگان باشد، تا ۱۲ دی ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ تا ۱۸ میزبان علاقه‌مندان و متخصصان این صنعت است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.