بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
حضور پر شور كاركنان پتروشیمی شیراز در انتخابات
در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، شور و شعور حسینی در شرکت پتروشیمی شیراز موج می‌زد. کارکنان این شرکت با حضور پرشور و آگاهانه خود در پای صندوق‌های رای، بار دیگر تعهد و وفاداری خود به نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.
کد خبر : ۲۷۸۹۸۲

به گزارش بورس نیوز، در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، شور و شعور حسینی در شرکت پتروشیمی شیراز موج می‌زد. کارکنان این شرکت با حضور پرشور و آگاهانه خود در پای صندوق‌های رای، بار دیگر تعهد و وفاداری خود به نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.

کارکنان با شور و اشتیاق وصف‌ناپذیری در انتظار رای دادن بودند تا در تعیین سرنوشت خود و کشورشان مشارکت فعال داشته باشند.

در این انتخابات، شاهد حضور پرشور اقشار مختلف کارکنان جوان و پیشکسوت بودیم. این حضور نشان‌دهنده درک بالای کارکنان از اهمیت این انتخابات و نقش تعیین‌کننده آن‌ها در آینده کشور بود.

رعایت نظم و آرامش

با وجود حضور پرشور کارکنان، نظم و آرامش درپای صندوق اخذ رای حاکم بود. عوامل اجرایی انتخابات با تلاش و جدیت، در حال برگزاری انتخابات بودند و کارکنان نیز با صبر و حوصله در صفوف منتظر رای دادن بودند.

تجلی وحدت و همدلی

حضور پرشور و آگاهانه کارکنان شرکت پتروشیمی شیراز در انتخابات، بار دیگر وحدت و همدلی آن‌ها را در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی به نمایش گذاشت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.