بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲
پتروامید آسیا بازوی نفت و گاز هلدینگ سرمایه گذاری امید/ پترو امید آسیا روی احداث واحدهای مینی LNG تمرکز دارد
معاونت فنی و پروژه‌های شرکت پترو امید آسیا گفت: پتروامید آسیا بازوی نفت و گاز هلدینگ سرمایه گذاری امید/ پترو امید آسیا روی احداث واحد‌های مینی LNG تمرکز دارد.
کد خبر : ۲۸۰۷۰۱
نویسنده :
مینا علیزاده

حسین افسر، معاونت فنی و پروژه‌های شرکت پترو امید آسیا در گفتگو با بورس نیوز، در خصوص این شرکت اظهار کرد: شرکت پتروامید آسیا بازوی نفت و گاز هلدینگ سرمایه گذاری امید است. در واقع شرکتی که قرار است مجری توسعه میدان دارخوین به نیابت از گروه سرمایه گذاری امید باشد. 

وی افزود: پتروامید آسیا ۱۰ سال گذشته راه اندازی شده تا بازوی نفت و گاز هلدینگ سرمایه گذاری امید باشد. ما در ابتدای کار مخزن گاه گناوه را در دستور کار داشتیم. این مخزن گاه در مرحله بهره وری است. ۱۰ میلیون بشکه در گناوه داریم. همچنین، پشتیبان مخزن گاه خارک هستیم. در ادامه این مسئولیت، مخزن گاه ۱۰ میلیون بشکه‌ای جاسک را نیز در دستور کار داریم. در یکی، دو روز آینده فاز یک آن افتتاح می‌شود و مراسم افتتاحیه آن نیز در هفته آینده خواهد بود. 

معاونت فنی و پروژه‌های شرکت پترو امید آسیا بیان کرد: در ادامه تکالیفی که از سمت گروه امید به ما محول شده یکی از حوزه‌های جدی فعالیت ما موضوع مینی LNG است. شرکت‌های تابعه گروه امید به علت ناترازی گاز در ۳، ۴ ماه از سال تعطیل هستند و عدم النفع بسیار سنگینی دارند. با هدف جلوگیری از این ضرر و زیان بنا شده که پتروامید آسیا روی حوزه احداث واحد‌های مینی LNG تمرکز جدی داشته باشد. 

افسر گفت: در واقع تلاش می‌کنیم، در فصولی از سال که گاز در دسترس است، گاز تبدیل به مایع شود و در فصولی که واحد‌ها با مشکل مواجه می‌شوند در دسترس واحد‌ها قرار گیرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.