بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷
"تپسی" در اردیبهشت‌‎ماه رکورد زد؛

بهشت درآمدزایی "تپسی" رقم خورد

بهشت درآمدزایی
"تپسی" در این ماه با ثبت درآمد ۱۳۳ میلیارد تومانی، رکوردی تازه را در درآمدزایی ماهانه خود طی سال‌های اخیر به ثمر رسانده است. گفتی است در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز درآمدماهانه این شرکت رشدی ۸۲ درصدی را حاصل کرده است. 
کد خبر : ۲۸۱۱۵۰
نویسنده :
علی وکیلی مقدم

بورس‌نیوز:
شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس با سرمایه ثبت شده ۲۴۶ میلیاردتومانی و ارزش بازار یک هزار و ۵۸۰ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرده از رشد ۶۴ درصدی درآمدی خود نسبت به ماه گذشته خبر داده است.

بهشت درآمدزایی

"تپسی" در این ماه با ثبت درآمد ۱۳۳ میلیارد تومانی، درکوردی تازه را در درآمدزایی ماهانه خود طی سال‌های اخیر به ثمر رسانده است. گفتی است در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز درآمدماهانه این شرکت رشدی ۸۲ درصدی را حاصل کرده است. 
درآمد تجمیعی شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس برای این دوره دوماهه برابر با ۲۱۴ میلیارد تومان بوده که با ۷۴ درصد رشد، عملکرد فوق‌العاده خود را حفظ کرده است.

بهشت درآمدزایی

عمده محل درآمدی "تپسی" از «کمیسیون دریافتی از سفیران» بوده که با ۱۳۰ میلیار تومان؛ ۹۸ درصد از کیک درآمدی آن را تشکیل داده است. 
در جایگاه دوم بخش «سرویس تلفنی» با درآمد ۲ میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومانی، در جایگاه بعدی قرار گرفته است.

بهشت درآمدزایی

لازم به ذکر است "تپسی" از دیگر بخش‌هایی همچون «سوپیشینه سفیران» ۱۶۶ میلیون تومان و «راه‌اندازی مجدد» ۲۹۱ میلیون تومان درامد کسب کرده است. 
در انتهای گزارش عملکرد ماهانه "تپسی" ذکر شده است که افزایش قابل توجه درآمد اردیبهشت نسبت به فروردین ماه ناشی ازافزایش تعداد سفر‌ها می‌باشد. 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
مجوز افزایش سرمایه تپسی صادر شد
در پی پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه؛

مجوز افزایش سرمایه تپسی صادر شد

تپسی از رشد ۴۲ درصدی درآمدی خود خبر داد
پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس در دی ماه محقق ساخت؛

تپسی از رشد ۴۲ درصدی درآمدی خود خبر داد

ارسال نظر