بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵
فروش محصولات شرکت پلیمر آریا ساسول در بازار داخلی و خارجی رکورد زد؛

"آریا" چگونه به رشد ۲۲ درصدی درآمدی دست یافت؟

درآمد تجمیعی شرکت پلیمر آریا ساسول در این دوره دوماهه منتهی به اسفند سال ۱۴۰۳ برابر با ۶ هزار و ۸۹۲ میلیارد تومان بوده است که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته بیش از ۶۸۰ میلیارد تومان، معادل ۲۰ درصد افزایش داشته است. 
کد خبر : ۲۸۱۲۷۰
نویسنده :
علی وکیلی مقدم

بورس‌نیوز:
شرکت پلیمر آریا ساسول اقدام به انتشار آخرین گزارش عملکرد ماهانه منتنهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری در سامانه کدال کرده که در آن از افزایش ۲۳ درصدی درآمدی به سهامداران خود خبر داده است.

"آریا" با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۳۷۵ میلیارد تومانی و ارزش بازار بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی، موفق به کسب درآمد ۳ هزار و ۸۰۲ میلیارد تومانی از محل فروش محصولات خود در بازار‌های خارجی و داخلی شده است. 
همان‌طور که در ابتدا ذکر شد درآمدماهانه "آریا" نسبت به فروردین‌ماه سال جاری رشدی ۲۳ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد ۲۲ درصدی را به ثمر رسانده است. 
درآمد تجمیعی شرکت پلیمر آریا ساسول در این دوره دوماهه منتهی به اسفند سال ۱۴۰۳ برابر با ۶ هزار و ۸۹۲ میلیارد تومان بوده است که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته بیش از ۶۸۰ میلیارد تومان، معادل ۲۰ درصد افزایش داشته است. 

فروش محصولات "آریا" در بازار‌های خارجی به مبلغ ۲ هزار و ۳۰۴ میلیارد تومان، بیشترین سهم را از سبد فروش محصولات این شرکت پلیمری را به خود اختصاص داده است. 
گفتنی است عملکرد شرکت پلیمر آریا ساسول در بازار داخلی نیز از شرایط بسیار مطلوبی برخوردار بوده و این شرکت از فروش بیش از ۴۹ هزار و ۸۰۶ تن از محصولات خود در بازار داخلی به درآمد یک هزار و ۴۹۷ میلیارد تومانی دست یافته و سهم ۳۹ درصدی از کیک درآمدی "آریا" مربوط به این بخش بوده است. 

حدود ۶۱ درصد درآمد حاصل شده "آریا" در دوره منتهی به اردیبهشت‌ماه، مربوط به فروش محصولاتی همچون «اتیلن، پلی اتیلن سبک، پلی اتیلن متوسط و سنگین» در بازار‌های خارجی بوده است که در این بین فروش «پلی اتیلن سبک» با ۲۶ هزار و ۳۴۹ تن در بازار‌های خارجی بیش از یک هزار و ۱۵۱ میلیارد تومان درآمدزایی داشته است. 
«پلی اتیلن متوسط و سنگین» در جایگاه دوم پرفروش‌ترین محصول آریا در بازار‌های خارجی، با سهم ۱۹ درصدی قرار گرفته که از این محل نیز ۷۰۵ میلیارد تومان کسب درآمد کرده است. 

در بازار داخلی اما «پلی اتیلن متوسط و سنگین» با فروش بیش از ۵۹۷ میلیارد تومانی، پرفروش‌ترین محصول شرکت پلیمر آریا ساسول در این ماه بوده است. 
«پلی اتیلن سبک» نیز با سهم ۹ درصدی از کیک درآمدی "آریا" نیز ۳۴۵ میلیارد تومان درآمد کسب کرده است. 

مقدار تولیدات شرکت پلیمر آریا ساسول برابر با ۱۶۵ هزار و ۱۸۶ تن و مقدار فروش آن در اردیبهشت‌ماه معادل ۱۰۷ هزار و ۴۱۹ تن بوده است که در مقایسه با فروردین‌ماه سال جاری بیش از ۱۶ درصد رشد داشته است. 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تداوم فروش عالی آریا در بهمن ماه ۱۴۰۲
شرکت پلیمر آریا ساسول محقق ساخت؛

تداوم فروش عالی آریا در بهمن ماه ۱۴۰۲

راز رشد
حکایتی از روزهای موفقیت آمیز شرکت پلیمر آریا؛

راز رشد "آریا" چیست؟

آریا این بار نیز رکورد زد 
تولید و فروش بی‌سابقه آریا در سال ۱۴۰۲؛

آریا این بار نیز رکورد زد 

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.