بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳
رشد انفجاری درآمد ماهانه سرامیک‌های صنعتی اردکان؛

مقدار فروش "کسرا" از زمین برخواست

مقدار فروش
سرامیک‌های صنعتی اردکان میزان درآمدی که به ثبت رساند نسبت به اردیبهشت ماه سال گذشته نیز رشد چشمگیری را از خود بر جای گذاشت و شاهد رشد ۵۵ درصدی بود.
کد خبر : ۲۸۱۷۲۸
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت سرامیک‌های صنعتی اردکان در گزارش فعالیت ماهانه‌ای که انتهای سال مالی منتهی به اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در سامانه کدال به ثبت رساند به درآمد ماهانه ۴۶ میلیارد تومانی دست یافت، این درآمدزایی که "کسرا" در اردیبهشت ماه از خود برجای گذاشت با رشد قابل توجهی همراه بود و توانست با این مبلغ به درآمد تجمیعی ۶۴ میلیارد و ۷۳۷ میلیون تومانی در دومین ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی دست یابد.

میزان درآمدی که "کسرا" در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از فروش محصولات خود شناسایی کرد دربرگیرنده‌ی ۷۱ درصد از درآمد تجمیعی این شرکت در طول ۲ ماه گذشته بود، درآمد ماهانه‌ای که شرکت سرامیک‌های صنعتی اردکان شناسایی کرد مربوط به فروش محصولات در بازار داخل ایران بود.

رشد صعودی درآمد ماهانه "کسرا" 

این شرکت در اردیبهشت ماه نسبت به ماه گذشته رشد ۱۵۱ درصدی (معادل ۱۶ میلیارد تومان) را به همراه داشت و حاصل آن نیز در نمودار فوق قابل مشاهده است که مجموع درآمد تجمیعی "کسرا" نسبت به سال مالی گذشته با رشد ۳۳ درصدی مواجه بود.

مقدار فروش

سرامیک‌های صنعتی اردکان میزان درآمدی که به ثبت رساند نسبت به اردیبهشت ماه سال گذشته نیز رشد چشمگیری را از خود بر جای گذاشت و شاهد رشد ۵۵ درصدی بود.

درآمدزاترین محصول "کسرا" در اردیبهشت ماه مربوط به گلوله‌های توزیعی با ۱۶ میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان بود که در این دوره ماهانه ۳۵ درصد از درآمد‌ها را به خود اختصاص داده بود و همچنین نرخ فروش این محصول در این دوره ۱۲۶ هزار تومان در ازای هر کیلوگرم شناسایی شد.

مقدار فروش

شرکت سرامیک‌های صنعتی اردکان در پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مقدار فروش محصولات خود را در این دوره برابر با ۵۲۰ تن به اطلاع سهامداران رساند که این مقدار فروش ماهانه در مقایسه با ماه گذشته ۱۰۸ درصد رشد را به دنبال داشت.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.