بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
در سومین روز ماه آتی؛

گردهمایی سهامداران "دپارس"

گردهمایی سهامداران
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پارس دارو با نماد "دپارس" روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۲۸۱۸۰۴

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پارس دارو، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ در استان تهران، شهر تهران به آدرس خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از خیابان جام جم، نرسیده به چهار راه شهید چمران (چهار راه پارک وی)، مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش، سالن تلاش برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره، از جمله دستورات این جلسه است.

سهامداران محترم یا نماینگان قانونی آن‌ها که مایل به حضور در جلسه مذکور می‌باشند میتوانند ۴۸ ساعت قبل از تشکیل مجمع به واحد امور سهام شرکت، واقع در تهران، تهرانپارس، فلکه اول، ابتدای بلوار پروین، نبش خیابان ۱۴۴ شرقی، مراجعه و با ارائه ورقه سهام یا گواهی موقت سهام و کارت ملی نسبت به اخذ برگه ورود به جلسه اقدام نمایند.
با توجه به الزامات قانونی در خصوص ثبت صورت حاضرین در مجمع، همراه داشتن کارت ملی برای سهامداران، وکلا و نمایندگان قانونی آن‌ها جهت حضور در مجمع الزامی می‌باشد. همچنین سهامداران محترم می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی شرکت به نشانی www.parsdarou.ir مجمع را به صورت آنلاین مشاهده نمایند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بررسی دو نماد
چهارمین قسمت از نشست مهرماه صنعت دارویی:

بررسی دو نماد "دابور" و "دپارس"

گزارش تحلیلی از ۸ مجمع مهم سه شنبه
سهامداران چشم انتظار تقسیم سود نقدی

گزارش تحلیلی از ۸ مجمع مهم سه شنبه

نرخ ۱۶ محصول
با اعلام شرکت پارس دارو ؛

نرخ ۱۶ محصول "دپارس" افزایش یافت

کدام شرکت‌ها آخر هفته به مجمع می‌روند؟
حضور ۸ شرکت در مجمع عمومی در تاریخ ۱۶ تیرماه؛

کدام شرکت‌ها آخر هفته به مجمع می‌روند؟

ارسال نظر