بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱
افت قیمت وسایل نقلیه مشمول تکالیف شرکت های بیمه شد
سخنگوی دولت گفت: با اصلاح آیین‌نامه بیمه اجباری شخص ثالث، از این به بعد، خسارت‌هایی که موجب کسر یا افت قیمت وسایل نقلیه خواهد شد، مشمول تکالیف شرکت‌های بیمه‌گر می‌شود.
کد خبر : ۲۸۱۸۵۸
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت اظهار کرد: در نشست هیئت وزیران، ۳ آیین‌نامه تکلیفی بودجه بررسی شد. تاکنون ۱۳ آیین‌نامه تکلیفی قانون بودجه ۱۴۰۳ تصویب نهایی شده است و یکی از آن‌ها درباره تبلیغات رسانه‌ای و فضای مجازی دستگاه‌های اجرایی بود که شفافیت در تبلیغات دستگاه‌های اجرایی حاکم می‌شود.

سخنگوی دولت تصریح کرد: با اصلاح آیین‌نامه مقررات صادرات و واردات، موافقت شد که جلوی رسوب کالا در گمرکات و بنادر، گرفته و برای بنادر، مقرراتی پیش‌بینی شود.
 
بهادری جهرمی گفت: معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، عضو کارگروه ماده یک مقررات صادرات و واردات شد تا از شرکت‌های دانش‌بنیان در این بخش، حمایت شود و در کالا‌های مشابه با دانش‌بنیان‌ها رقابت انجام نشود.
 
وی بیان کرد: با اصلاح آیین‌نامه بیمه اجباری شخص ثالث، از این به بعد، خسارت‌هایی که موجب کسر یا افت قیمت وسایل نقلیه خواهد شد، مشمول تکالیف شرکت‌های بیمه‌گر می‌شود. تا پیش از این، چنین پوششی داده نمی‌شد و شرکت‌های بیمه‌گر این خسارات را نمی‌دادند؛ بیمه‌گر حق ندارد که بیمه مضاعف از بیمه‌گذار برای افت قیمت وسایل نقلیه بگیرد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
ببین از خودرو های ارابه مرگ چه حمایتی کردند چرا افت قیمت سهام ر ا شرگت های بیمه پرداخت نمی گنند هیت مدیره بورس چرا اقدام نمی کنید
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.