بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶
گروه مالی سپهر صادرات از محل سود سهام ۲ میلیارد تومان کسب درآمد کرد؛

کسب درآمد ۶ میلیارد تومانی "وسپهر"

کسب درآمد ۶ میلیارد تومانی
عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در پرتفوی بورسی "وسپهر" مربوط به «توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی» با ۵۴۶ میلیارد تومان بود.
کد خبر : ۲۸۱۹۳۲
نویسنده :
امیرحسین کریمی

کسب درآمد ۶ میلیارد تومانی

بورس نیوز:

سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دومین ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۳) مجموع بهای تمام‌شده‌ای که سرمایه‌گذاری کرده است را مبلغی برابر با ۹ هزار و ۶۹۹ میلیارد تومان به ثبت رساند، "وسپهر" سرمایه‌گذاری که در اردیبهشت ماه از خود بر جای گذاشت مربوط به شرکت‌های حاضر در بازار بورس و شرکت‌های خارج از بورس بود. 

سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات، بیشترین سرمایه‌گذاری خود را در شرکت‌های خارج از بازار سرمایه انجام داد، میزان سرمایه‌گذاری در این شرکت‌ها برابر با ۸ هزار و ۶۹۲ میلیارد تومان بود، میزان سرمایه‌گذاری که "وسپهر" در پرتفوی بورسی خود شناسایی کرد برابر با مبلغ یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بود.

ارزش بازار پرتفوی شرکت‌های بورسی "وسپهر"

سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دومین ماه سال جاری در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های خود را بالغ‌بر یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به ثبت رساند که نسبت به بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها رشد ۹ درصدی را به همراه داشت.

عمده‌ترین بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در پرتفوی بورسی "وسپهر" مربوط به «توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی» با ۵۴۶ میلیارد تومان بود و پس‌ازآن نیز بیشترین بهای تمام‌شده مربوط به بخش «سرمایه‌گذاری خوارزمی» با ۱۸۵ میلیارد تومان بود. بیشترین میزان ارزش بازار در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» نیز در اختصاص «توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی» با ۴۹۸ میلیارد تومان بود.

کسب درآمد ۶ میلیارد تومانی

"وسپهر” با سرمایه ثبت‌شده ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی طی عملکرد ۲ ماهه در سال مالی منتهی به اسفندماه سال ۱۴۰۳ از محل سود سهام محقق‌شده ۲ میلیارد ۷۲۹ میلیون تومان درآمد داشت. در پایان لازم به ذکر است که درآمد‌های عملیاتی شرکت در اردیبهشت ماه ۶ میلیارد تومان به ثبت رساند.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.