بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳
فرایندهای حقوقی و ثبت املاک در مناطق آزاد تسهیل می شود
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: فرایندهای حقوقی و ثبت املاک در مناطق آزاد تجاری - صنعتی که بصورت الکترونیکی انجام می شود تسهیل می یابد.
کد خبر : ۲۸۱۹۳۶
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، حسین گروسی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در نشست تخصصی سازمان‌های مناطق آزاد کشور با سازمان ثبت اسناد و املاک افزود: هر سرمایه گذاری نیاز به یک ثبات ملکی دارد و تکلیف باید مشخص باشد. خوشبختانه با سبقه‌ای که از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور داریم تصمیمات خوبی گرفته شده و تکلیف اسناد طرح کاداستر و حدنگار بخصوص در مناطق ازاد اجرایی شده است.

وی افزود: دنیای امروز دنیای داده‌ها است. کشور‌هایی دارای درآمد سرانه ۱۵ هزار دلار به بالا است که در فناوری‌های نوین وارد شده اند لذا بهره گیری از فناوری‌های نوین در کشور ما ضروری است.

گروسی با بیان اینکه استفاده از فناوری نوین در بازار‌های مالی باید در خدمت عامه مردم باشد، بر بهره‌گیری صحیح از وب سرویس‌ها در جهت خلق ارزش و توسعه اقتصادی کشور تاکید کرد.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد ماکو بیان داشت: بهینه سازی خدمات جاری از منظر زمان و هزینه، تقویت نظارت هوشمند، از جزیره‌ای خارج کردن بازار سرمایه و هم‌افزایی با سایر بخش‌های اقتصاد برخی از مزایای استفاده از فناوری‌های جدید در بازارسرمایه کشور هستند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر