بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۱
بیشترین درآمدزایی فولاد اکسین در دومین هفته خردادماه رقم خورد؛

فروش ۵ هزارتنی ورق گرم فولاد اکسین خوزستان / عرضه ورق گرم به اوج رسید

فروش ۵ هزارتنی ورق گرم فولاد اکسین خوزستان / عرضه ورق گرم به اوج رسید
شرکت فولاد اکسین خوزستان در سومین ماه سال جاری ۶۴ هزار و ۲۰۰ تن از محصول ورق گرم تولیدی خود را مورد عرضه قرار داد که نسبت به ماه گذشته ۴۲ درصد این مقدار عرضه افزایش یافت.
کد خبر : ۲۸۲۱۶۲
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

شرکت فولاد اکسین خوزستان در خردادماه سال جاری با محصول ورق گرم خود پا به عرصه‌ی معاملات بورس کالا گذاشت. این شرکت فولادی در خردادماه محصولات خود را به صورت سلف و مچینگ به متقاضیان به فروش رساند و در تاریخ‌های پنجم، نهم، شانزدهم، بیست و سوم و سی‌ام خردادماه معاملات خود را به ثبت رساند.

فروش ۵ هزارتنی ورق گرم فولاد اکسین خوزستان+بورس نیوز

شرکت فولاد اکسین خوزستان در سومین ماه سال جاری ۶۴ هزار و ۲۰۰ تن از محصول ورق گرم تولیدی خود را مورد عرضه قرار داد که نسبت به ماه گذشته ۴۲ درصد این مقدار عرضه افزایش یافت. از مقدار عرضه ذکرشده ۵ هزارتن متقاضی برای ورق گرم وجود داشت و تمامی این محصول در انتها مورد معامله قرار گرفت. 

این شرکت فولادی از معاملاتی که در راستای فروش ورق گرم انجام داد، توانست درآمدزایی ۱۵۸ میلیارد و ۳۹۴ میلیون تومانی را از بورس کالا به دست آورد. این شرکت بیشترین درآمدزایی خود را از معامله نهم خردادماه شناسایی کرد که در آن تاریخ ۱۱۴ میلیارد تومان از فروش ۳ هزار و ۶۰۰ تن ورق گرم کسب کرد.

فروش ۵ هزارتنی ورق گرم فولاد اکسین خوزستان+بورس نیوز

همان‌طور که در نمودار مشاهده کردید شرکت فولاد اکسین خوزستان از ابتدای سال جاری تاکنون توانسته روند افزایش مقدار عرضه محصول ورق گرم خود را ادامه دهد و شاهد رشد این بخش باشد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر