بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵
در شانزدهمین روز تیرماه؛

سهامداران "خنصير" گرد هم می آیند

سهامداران
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مهندسي نصير ماشين با نماد "خنصير" در شانزدهمین روز تیرماه برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۲۸۲۳۷۱

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مهندسی نصیر ماشین، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۶ در استان تهران، شهر تهران به آدرس خیابان ولیعصر، پایین‌تر از پارک ساعی، نبش کوچه دلبسته، شماره ۲۱۴۱، هتل سیمرغ، سالن آیین برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره، تعیین پاداش هیئت مدیره و تعیین حق الزحمه بازرس قانونی و حسابرس مستقل برای سال مالی ۱۴۰۳ -تصمیم گیری در خصوص سود قابل تقسیمز جمله دستورات این جلسه است.

سهامداران محترم، وکلا و نمایندگان قانونی، می‌توانند برگه ورود به جلسه را در همان روز با ارائه کارت شناسایی معتبر برای اشخاص حقیقی و معرفی نامه برای اشخاص حقوقی و وکالتنامه برای وکلا دریافت نمایند. همچنین در اجرای ابلاغیه شماره ۱۲۸۴۴۱/۱۲۲ مورخ ۱۰/۰۳/۱۴۰۲ سازمان بورس و اوراق بهادار، از سهامداران محترمی که تمایل دارند بصورت مجازی در مجمع شرکت کنند دعوت به عمل می‌آید جهت مشاهده مجمع به لینک https://dima.csdiran.ir مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر