بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶
پشتیبانی ۲۴ ساعته در مهران بیت/ ارائه خدمات در صرافی مهران بیت بدون کارمزد است/ پرداخت قبوض با رمزارز برای نخستین بار در کشور
مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال مهران بیت گفت: کاربران در صرافی مهران بیت می‌توانند با رمزارز تمام قبوض خدماتی خود را پرداخت کنند. این امکان برای نخستین بار در ایران توسط صرافی مهران بیت پایه گذاری شده است.
کد خبر : ۲۸۲۶۵۶
نویسنده :
مینا علیزاده

مهران خرمی؛ مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال مهران بیت در گفتگو با بورس نیوز، اظهار کرد: صرافی مهران بیت از سال ۱۳۹۷ فعالیت می‌کند. این صرافی در حوزه ارز‌های دیجیتال داخل کشور خدمات ارائه می‌کند. 

وی افزود: صرافی مهران بیت حدود ۱۶۰۰ رمزارز را پشتیبانی می‌کند و هر کاربری که در مجموعه ما ثبت نام کند به راحتی می‌تواند ۱۶۰۰ رمزارز را به راحتی خرید و فروش کند. 

خرمی در خصوص سایر خدمات این صرافی ادامه داد: از حمله خدمات دیگر می‌توان به این اشاره کرد که کاربران در صرافی مهران بیت می‌توانند با رمزارز تمام قبوض خدماتی خود را پرداخت کنند. این امکان برای نخستین بار در ایران توسط صرافی مهران بیت پایه گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: شرایط حساس بازار ارزهای دیجیتال

مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال مهران بیت بیان کرد: ما سه اصل مهم در مجموعه مهران بیت داریم. مورد اول تسویه آنی ارزی و ریالی است. ما پول را برای مدت خاصی بلاک نمی‌کنیم. کاربر زمانی که خرید می‌کند، همان لحظه چه ریال و چه ارز به کیف پولش منتقل می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: موضوع دیگر پشتیبانی ۲۴ ساعته صرافی مهران بیت است. پشتیبان‌های مهران بیت به صورت ۲۴ ساعته به مشکلات کاربران پاسخ می‌دهند و در جهت رفع آن تلاش می‌کنند. 

خرمی توضیح داد: مورد دیگر نداشتن کارمزد است. برخلاف صرافی‌های دیگر مهران بیت هیچ گونه کارمزدی از کاربران بابت خرید و فروش دریافت نمی‌کند. 

وی در خصوص نوآوری در صرافی ارز دیجیتال مهران بیت بیان کرد: سعی کردیم علاوه بر اینکه در حوزه کریپتو فعالیت کنیم، به این صورت باشد که کلیه نیاز‌های کاربر رفع شود. به عنوان مثال وقتی کاربری ارز دیجیتال خود را می‌فروشد، بدون اینکه پول آن را برداشت کند بتواند قبوض خود را پرداخت نماید یا گیف کارت بخرد. ما هزار گیف کارت را پشتیبانی می‌کنیم.

مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال مهران بیت عنوان کرد: مورد بعدی پرداخت ارزی است. به عنوان مثال کاربری از سایت‌های خارجی مثل آمازون و... نیاز دارد که هزینه اش پرداخت شود، ما این کار را داخل اپ مهران بیت به راحتی انجام می‌دهیم.

خرمی با اشاره به هدف از حضور در نمایشگاه گفت: هدف اصلی ما از حضور در نمایشگاه این بود که نوآوری در حوزه‌های مختلف را به کاربران مهران بیت معرفی کنیم.

 

www.mehranbit.com

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر