بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸
در بیست و سومین روز تیرماه؛

سهامداران "گشان" دعوت شدند

سهامداران
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز با نماد "گشان" روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۳ برگزار می‌گردد.
کد خبر : ۲۸۲۷۴۰

به گزارش بورس‌نیوز، آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز، برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ منتشر شد.

بر اساس این آگهی از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت شده است تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۳ در استان خراسان رضوی، شهر شاندیز به آدرس بلوار میرزا جواد آقا تهرانی - شهر رویایی پدیده شاندیز - ساختمان اداری برگزار می‌شود، حضور بهم رسانند.

استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره از جمله دستورات این جلسه است.

مجمع به صورت حضوری یا الکترونیکی برگزار می‌گردد لیکن رای گیری صرفا به صورت الکترونیکی خواهد بود. مشاهده همزمان مجمع به صورت همزمان از طریق کانال آپارات پدیده به آدرس PADIDEHNEWS امکان پذیر می‌باشد با عنایت به این که رای گیری صرفا به صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد خواهشمند است با ثبت نام و احراز هویت در سامانه سجام این شرکت را در برگزاری مجمع عمومی عادی یاری فرمایید.

سهامدارانی که تمایل دارند به صورت الکترونیکی در مجمع حضور یابند از تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۱ می‌توانند به تارنمای https://dima.csdiran.ir مراجعه نموده و ضمن اعلام حضور سوالات و نظرات خود را مطرح نمایند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر