بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۷
ارزش بازار ۳ هزار و ۱۲۹ میلیارد تومانی برکت در خردادماه؛

هلدینگ البرز تنها شرکت پرتفوی "برکت"

هلدینگ البرز تنها شرکت پرتفوی
«مواد و محصولات شیمیایی» بیشترین میزان سرمایه‌گذاری خارج از بورس گروه دارویی برکت را به خود اختصاص داده است.
کد خبر : ۲۸۲۹۰۷
نویسنده :
امیرحسین کریمی

بورس نیوز:

گروه دارویی برکت در گزارش خردادماه سال ۱۴۰۳ مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری طی دوره یک‌ماهه را برابر با مبلغ یک هزار و ۷۱۷ میلیارد تومان گزارش کرد. همچنین ارزش پرتفوی بورسی این شرکت در خردادماه ۳ هزار و ۱۲۹ میلیارد تومان به اطلاع سهامداران رسید.

بیشترین میزان بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری در بخش «شرکت‌های غیر بورسی» با یک هزار و ۱۷۷ میلیارد تومان بود و مابقی آن نیز در بخش «شرکت‌های بورسی» با ۵۴۰ میلیارد تومان ثبت‌شده است، همچنین لازم به ذکر است که "برکت" طی این دوره میزان سرمایه‌ای که به ثبت رسانده برابر با یک هزار و ۷۳۴ میلیارد تومان بود و از محل سود سهام محقق‌شده درآمد را به دست نیاورد.

هلدینگ البرز تنها شرکت پرتفوی برکت+بورس نیوز

بر پایه این گزارش بخش «مواد و محصولات شیمیایی» بیشترین میزان سرمایه‌گذاری خارج از بورس را به خود اختصاص داده است. در همین راستا باید اشاره داشت که در انتهای خردادماه، میزان سرمایه‌گذاری پذیرفته‌شده در بورس "برکت" به بخش مواد و محصولات دارویی تعلق داشت.

صورت‌وضعیت پرتفوی بورسی "برکت"

گروه دارویی برکت در انتهای خردادماه سال ۱۴۰۳ شرکت هلدینگ البرز را با بهای تمام‌شده ۵۴۰ میلیارد تومان در اختیار داشت که تنها سرمایه‌گذاری این شرکت دارویی در بازار سرمایه بود. همچنین ارزش بازار سرمایه‌گذاری که در بورس پذیرفته شده است مربوط به شرکت هلدینگ البرز است.

این شرکت در انتهای خردادماه چندین شرکت با بهای تمام‌شده ۵۴۰ میلیارد تومان در پرتفوی بورسی خود داشت که با رشد ۴۷۸ درصدی به ارزش بازار کنونی رسیده است. طبق گزارش ماهانه این شرکت، می‌توان گفت «گروه صنایع شفا فارمد» توانسته با ۸۱۶ میلیارد تومان بیشترین بهای تمام‌شده در خردادماه را در اختیار بگیرد.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.