بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
افزایش سرمایه
مدیرعامل شرکت انتقال داده های آسیاتک گفت: با پیشنهاد هیات مدیره در نظر داریم افزایش سرمایه انجام دهیم و سرمایه "آسیاتک" را به ۸.۵۰۰.۰۰۰ میلیارد ریال از محل سود انباشته افزایش دهیم.
کد خبر : ۲۸۲۹۵۰
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به ۱۴۰۳.۱۲.۲۹ شرکت انتقال داده های آسیاتک در روز جاری با حضور  ۶۷.۶ درصد سهامداران در حال برگزاری است.

یوسفی زاده، مدیرعامل شرکت انتقال داده های آسیاتک در این مجمع اظهار کرد: با پیشنهاد هیات مدیره در نظر داریم افزایش سرمایه انجام دهیم و سرمایه "آسیاتک" را به ۸.۵۰۰.۰۰۰ میلیارد ریال از محل سود انباشته افزایش دهیم.

وی افزود: عمده فعالیت "آسیاتک" توسعه پلتفرم خدمات ابری است.  

یوسفی زاده با اشاره به برنامه های سال ۱۴۰۳ بیان کرد: پر‌وژه فیبر نوری را ادامه خواهیم داد. از بهترین و جدیدترین تکنولوژی  توسعه شبکه فیبر نوری و ترکیب آن با شبکه موبایل است‌. ‌استفاده از هوش مصنوعی،  هوشمندسازی و توسعه تجاری و خانگی از دیگر برنامه های آسیاتک در سال جاری است.  

مدیرعامل "آسیاتک" در این باره ادامه داد: از دیگر پروژه های در جریان و آتی می توان به توسعه خدمات پهن باند ثابت FTTX، تحقیق و توسعه پروژه اینترنت FTT-5G در سطح ملی، خدمات مرکز داده و خدمات ابری پیام در فاز اول، توسعه و تولید نرم افزارهای کاربردی صنعت و دیتاسنتر ماکو اشاره کرد.  

وی توضیح داد: همه این سرویس ها را می سازیم تا این خدمات دیجیتالی وارد زندگی مردم شود و به دنبال آن توسعه و سودآوری بیشتری را برای شرکت انتقال داده های آسیاتک محقق کنیم.

براساس این گزارش، در این مجمع صورت مالی شرکت انتقال داده‌های آسیاتک با موافقت سهامداران به تصویب رسید.

در پایان مجمع، ۲۰۰ ریال سود به ازای هر سهم "آسیاتک" بین سهامداران توزیع شد.

 

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.