بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰
رشد سود ۱۲۶ درصدی
مدیرعامل شرکت انتقال داده های آسیاتک گفت: برنامه افزایش سرمایه از ۴۵۰ میلیارد تومان سرمایه ثبتی حال حاضر به ۸۵۰ میلیارد تومان را داریم که برای توسعه مراکز داده هزینه می‌شود و در نهایت به بهره وری از طریق مراکز داده می‌انجامد.
کد خبر : ۲۸۲۹۶۵
نویسنده :
مینا علیزاده

 محمدعلی یوسفی زاده، مدیرعامل آسیاتک در گفتگو با بورس نیوز، اظهار کرد: شرکت با ارائه سود ۴۹۰ میلیارد تومانی گزارش مالی خود را ارائه کرد. برنامه ریزی به این منوال است که ۹۰ میلیارد تومان و به ازای هر سهم ۲۰۰ ریال تقسیم سود را انجام دهیم. از محل باقی سود بتوانیم افزایش سرمایه تا سقف ۴۰۰ میلیارد تومان داشته باشیم و سرمایه ثبتی شرکت را به ۸۵۰ میلیارد تومان افزایش دهیم.

وی افزود: محل صرف این افزایش سرمایه پروژه‌هایی است که در شرکت پایه ریزی شده است. در حوزه توسعه مراکز داده و توسعه شبکه فیبر نوری هزینه خواهد شد که در کشور مشغول فعالیت روی آن هستیم.

یوسفی زاده در این باره ادامه داد: در سال ۱۴۰۲، شرکت توانست پروانه FCP را به پروانه UNSP که پروانه جامع تری در حوزه ارتباطات ثابت و موبایل است را ارتقا دهد و با پیاده کردن پروژه‌های فیبر نوری بتواند مراحل توسعه شبکه را به شبکه ثابت و موبایل پیش ببرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم در دو، سه سال آینده با کامل کردن شبکه فیبر نوری و سرمایه‌گذاری‌هایی که در این حوزه انجام می‌شود، بهره‌وری بهتری را داشته باشیم و برنامه‌ریزی بودجه سال ۱۴۰۳ و سنوات آتی که داریم همواره با رشد‌هایی که در سال‌های گذشته شاهد آن بودیم مانند افزایش سود ۷۷ و ۷۵ درصدی و در سال ۱۴۰۲، ۱۲۶ درصدی برای سهامداران سود محقق کنیم.

مدیرعامل "آسیاتک" بیان کرد: برنامه افزایش سرمایه از ۴۵۰ میلیارد تومان سرمایه ثبتی حال حاضر به ۸۵۰ میلیارد تومان را داریم که برای توسعه مراکز داده هزینه می‌شود و در نهایت به بهره وری از طریق مراکز داده می‌انجامد. این افزایش سرمایه از محل سود انباشته صورت می‌گیرد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.