بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
در شرکت ذوب‌آهن اصفهان؛

درآمد‌های ذوب بر روی ریل قرار گرفت!

درآمد‌های ذوب بر روی ریل قرار گرفت!
شرکت ذوب‌آهن اصفهان از فروش محصولات خود به درآمد ۴ هزار و ۶۷۳ میلیاردتومانی رسید.
کد خبر : ۲۸۳۱۲۹
نویسنده :
امیرمحمد آبیار

درآمد‌های ذوب بر روی ریل قرار گرفت!

 
شرکت ذوب‌آهن اصفهان با سرمایه ثبت شده ۶۶ هزار و ۷۰۸ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۲۸ هزار و ۶۸۴ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری نشان داد که برنامه‌های خوبی در سال جاری دارد. 
 
درآمد‌های ذوب بر روی ریل قرار گرفت!
 
میزان درآمدی که شرکت ذوب‌آهن در سومین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت فولادی از فروش محصولات خود به درآمد ۴ هزار و ۶۷۳ میلیاردتومانی رسید. "ذوب" در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۲۴ درصدی همراه بود. این شرکت فولادی در ۳ ماهه سال جاری از فروش محصول در داخل کشور به درآمد ۱۰ هزار و ۲۱۷ میلیاردتومانی و از فروش در بازار خارج کشور به درآمد یک هزار و ۴۵۹ میلیاردتومانی رسید. همچنین "ذوب" میزان درآمد صادراتی تجمیعی که در این دوره ۳ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۲۵ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو شده است.
 
درآمد‌های ذوب بر روی ریل قرار گرفت!
 
" ذوب" در خردادماه ۱۸۲ هزار و ۸۹۴ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۱۸۷ هزار و ۶۰۸ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروشی که ذوب آهن اصفهان در این دوره ماهانه در بازار داخل و خارج شناسایی کرد، نشان‌دهنده رشد ۲۳ درصدی فروش این شرکت بوده است. 
 
درآمد‌های ذوب بر روی ریل قرار گرفت!
 
بیشترین درآمدزایی که شرکت ذوب‌آهن از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «تیرآهن (داخلی)» با ۲ هزار و ۶۸۱ میلیارد تومان بود، درآمدی که "ذوب" از فروش این محصول در خردادماه به دست آورد برابر با ۵۷ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «تیرآهن (داخلی)» بیشترین درآمدزایی را برای ذوب آهن اصفهان محصول «میلگرد (داخلی)» به خود اختصاص داده بود؛ همچنین در میان محصولات این شرکت فولادی بیشترین نرخ فروش را محصول «ریل (داخلی)» با مبلغ ۵۷ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان در ازای هر تن بر عهده داشت.
 
درآمد‌های ذوب بر روی ریل قرار گرفت!
 
پایان مطلب
اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
حرارت بالای کوره‌های سودآوری
رشد ۱۰۵ درصدی فروش صادراتی شرکت ذوب‌آهن اصفهان؛

حرارت بالای کوره‌های سودآوری "ذوب"

 
فروش صادراتی یک هزار و ۶۳۲ میلیارد تومانی
«شمش کالایی» پرفروش‌ترین محصول صادراتی شرکت ذوب‌آهن اصفهان؛

  فروش صادراتی یک هزار و ۶۳۲ میلیارد تومانی "ذوب"

ارسال نظر
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.