بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷
کسب درآمد ۷۶ میلیارد تومانی
مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین در این دوره ماهانه برابر با ۷ هزار و ۸۸۹ میلیارد تومان بوده است.
کد خبر : ۲۸۳۱۳۶
نویسنده :
امیرمحمد آبیار

کسب درآمد ۷۶ میلیارد تومانی

بورس‌نیوز:

شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین با سرمایه ثبت شده ۱۰ هزار و ۱۵۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۱۷۸ هزار و ۹۴۴ میلیاردتومانی، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه ماه سال جاری خود را در سامانه کدال منتشر کرد؛ سرمایه‌گذاری انجام‌شده از سوی سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین در سومین ماه سال جاری و اولین ماه سال مالی مربوط به شرکت‌های فعال در بازار سرمایه و شرکت‌های خارج از بورس بود.

"تاپیکو" در این دوره یک‌ماهه توانست از بخش فروش سرمایه‌گذاری‌های خود، ۷۶ میلیارد تومان درآمد کسب کند؛ این در حالی است که این شرکت در ماه گذشته درآمد منفی ۱۱ میلیاردتومانی داشته است.

کسب درآمد ۷۶ میلیارد تومانی

شایان‌ذکر است که ۱۰۰ درصد کیک درآمدی شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین در خردادماه مربوط به سود (زیان) فروش سرمایه‌گذاری‌ها بوده است.

کسب درآمد ۷۶ میلیارد تومانی

مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "تاپیکو" در این دوره ماهانه برابر با ۲۱ هزار و ۷۰۲ میلیارد تومان بوده است؛ شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین بیشترین سرمایه‌گذاری خود را در شرکت‌هایی انجام داد که در بازار سرمایه حضور داشتند. میزان سرمایه‌گذاری "تاپیکو" در شرکت‌های خارج از بورس برابر با ۶ هزار و ۷۱۴ میلیارد تومان و شرکت‌های پذیرفته شده در بورس ۱۴ هزار و ۹۸۸ میلیارد تومان بود. عمده سرمایه‌گذاری "تاپیکو" در خردادماه مربوط به بخش‌های محصولات شیمیایی و عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم بوده است.

کسب درآمد ۷۶ میلیارد تومانی

شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین در گزارش فعالیت ماهانه اولین ماه از سال مالی خود (سال مالی منتهی به اردیبهشت ۱۴۰۴) در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های خود را بالغ‌بر ۱۵۹ هزار و ۷۳۱ میلیارد تومان به ثبت رساند که نسبت به بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری‌ها رشد ۹۶۶ درصدی را به همراه داشت. 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
نگاهی به عملکرد ۶ ماهه شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین؛

"تاپیکو" بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان سود ساخت!

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲
چه فایده دارد سود ی گه باید بسازد با سرمایه گذاری نمی سازد درهمه این سالها ..... وگرنه با این سرمایه کذاریهایش باید یکی از سود ساز ترین شرگت های بورس باید باشد گه نیست ونبوده است ویک سود همینجوری پرداخت کرده‌اند
ارسلان
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۹
متاسفانه شرکتهای بورسی وفرابورسی باسهامدارانشان صادق نیستند وگزارشات وحسابرسیها شفاف نیستندازطرفی اخذ مالیات سنگین شرکتهای بزرگ را نابود کرده است
خبرنامه
برای دریافت خبرنامه بورس نیوز ایمیل خود را وارد نمایید:
نظرسنجی
به نظر شما دولت چهاردهم باید کدام یک از موارد زیر را در اولویت کاری خود قرار دهد.